HK Audio Premium PR:O Ervaring ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Speakertje
    • Mar 2005
    • 462

Ben vandaag wezen luisteren naar de PRO15. Ik vind eerlijk gezegt dat er totaal geen bassen inzitten, ook vond ik het hoog niet echt optimaal, schel.

Valt me erg tegen. Het enig wat er wel zeker mooi aan was waren de kastjes, zeer fraai afgewerkt.
    M.v.g. Sander
    Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
    Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• HR Soundproductions
      • Oct 2005
      • 649

Ik heb een set van 2x PR115 sub en 2 x LR115 classic als top. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben met deze set. Mooi vol laag ( niet echt sublaag, maar zeker wel goed laag ) en gewoon hele goede tops, ondanks dat in de top een 15 inch zit, een goede spraak verstaanbaar-heid. Vond deze combi beter klinken als met de LR112. Versterk dit met 2x EP2500 en dat gaat prima.
      De sub wordt via het interne filter aangestuurd en de top fullrange omdat het dan allemaal net iets netter klinkt. Voorheen deed ik dit via een CX-2310 en moet zeggen dat ik dan net wat minder bas had als via het interne filter.
      Was in het verleden niet echt tevreden over de prestatie van deze set m.n. op het laag... maar sinds ik mijn oude mengpaneel ( behringer DX1000 ) heb omgeruild voor een Dateq Apollo ben ik beter te spreken over de prestatie van deze set. Het laag is hier door echt verbeterd en toegenomen en het hoog is net wat transparenter en meer helder geworden.

Het klopt dus toch, iedere keten is zo sterk als zijn zwakste schakel...

Comment

• Dirk Wijnen
        • Dec 2006
        • 189

Originally posted by thaike2
        Bruto Prijzen in Belgie met 21% btw
        HK-Pro: 12"=441,5 €
        15"=477,95 €
        15x"=514,25 €
        18S"=603,79 €

mvg
        Thaike2
        Nee, ze zijn goed koper we hebben alleen de speakers 2 x PR:O12 en 2 x PR:O18s voor 1500 kunnen kopen in Duitsland en dan QSC RMX2450 erop
        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• jaksev
          • Jul 2007
          • 365

Ik heb hem zelf nu al ongeveer een jaar. Het is een klein setje, dus je kunt ze niet echt gebruiken voor oplucht feesten, of in grote zalen. Voor bruiloften en feestjes tot 300 man zijn ze goed. Je hebt volume zat als je een goede versterker kiest. Zo kun je zo nog eens lekker open gooien. Het beukt wel lekker met die 18 inch kaste er onder en 12 inch als top. Perfect setje, goede geluidskwaliteit

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Kent iemand de hk audio projector 3.2Kw? Ik heb ze dit weekend gehuurd. Ik moet zeggen dat ze zeer zuiver klinken.
            Ook geen gesleur meer met versterkers.

Comment

Working...