DAP op SAIL 2005 !!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Wij hebben ook een aantal van die kunstof dingen. Alleen dan van american audio. Volgens mij bijna het zelfde vind alleen de klank van AA iets mooier. Maar goed, wij gebruiken ze ook regelmatig voor dit soort doeleinden. Zijn hier ideaal voor en om nou heel de dag naar het gekraak van 100V horntjes te luisteren is ook geen pretje.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

En toch begrijp ik het niet helemaal.

Er zijn ZAT bedrijven die voor wielerrondes "eventjes" langs een parcour van zeg 4 a 5 kilometer perfect geluid neerzetten / hangen voor omroep en achtergrondmuziek.

En er zijn er ook zat die daarvoor geen hoorns gebruiken maar heel fraai klinkende kastjes die goed zorgen voor geluid OP het parcour en niet drie huizenblokken verderop....................
      En dat zijn GEEN DAP kastjes, maar dedicated voor dit soort toepassingen. Als de Sail directie met zo'n wielerronde guy had onderhandeld, dan hadden ze het geheel (geplaats en al incl bekabeling etc.etc. voor minder dan 1/3 van de prijs gehad.(Gehuurd)

En die jongens hangen dat op in een uurtje of twee hoor!

Dus.... waarom deze oplossing???
      Weet je wel wat 200 stuks 50W/100V trafo's kosten? Afgezien van de inbouwkosten?

Ikke niet snappe hoor.

Paul.
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

Ik vind het nogal wat om te zeggen dat de Sail directie nog drie keer teveel heeft betaald, terwijl we hier niet eens weten, hoe het spul daar is gekomen. Hebben ze het zelf gekocht, is het gehuurd of heeft de importeur iets leuk kunnen doen voor de organisatie.

Parcours 5 km = 5000/200 = 25 meter, iedere 25 meter een Dapje dus ????

Comment

• Didier
          • Aug 2002
          • 323

Hoe het daar gekomen is?

Customer: Eigenhuysen Muziek-Nijmegen (NL)
          (www.h*gh.....nl)
          Zuid-Limburg

Comment

Working...