optische gate

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flup
    • Aug 2005
    • 11

optische gate

Heeft iemand ervaring met optische gates? Heb in de zoekfunctie wel een topic gevonden over de optogate. Maar daar werd vooral gediscussieerd door mensen die het ding nog niet gebruikt hebben en gewoon tegen het idee zijn. Ik had graag wat commentaar van gebruikers gehad en als je nog wat merknamen weet (buiten de optogate natuurlijk), ook welkom.
    luid, luider, Community - goed, beter, Martin
  • flurk
    • May 2003
    • 409

Ondertussen werkt ook Clousseau met dit systeem tot grote tevredenheid van techniekers en artiesten.(optogate).Nog geen problemen mee gehad.

Comment

• flup
      • Aug 2005
      • 11

heb idd ook Clouseau dit systeem zien gebruiken. Vandaar ook mijn hernieuwde interesse. Zag het systeem voor het eerst bij de Kreuners enkele jaren geleden, maar was het weer vergeten tot ik Clouseau met die dingen bezig zag.
      luid, luider, Community - goed, beter, Martin

Comment

• giserke
        • Nov 2003
        • 456

wat voor beest is dat?

Comment

• Da Burf
          • Jun 2003
          • 44

zie www.optogate.com
          ziet er interessant uit!

Comment

• Koen van der K
            • Aug 2005
            • 1146

Wat een eigenaardig tooltje ?! nooit eerder van gehoord.

Is het voor niet-oplettende mixtechnici of meer van het luie soort ?
            Nadeel lijkt me wel als er niemand voor de mic staat en bijv. de gain (of een andere instelling in randapparatuur) wordt gewijzigd ... piep.

Voor conferentie doeleinden lijkt het me meer geschikt dan voor Live.
            Meer is minder, minder is meer

Comment

Working...