Is dit een orginele 15" W8L woofer?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

Is dit een orginele 15" W8L woofer?

Ik zat net even op ebay een beetje te kijken, kom ik in een keer bij speakers: een 15" woofer van een W8L tegen..[:I] In hoeverre kan je zoiets nou geloven? hij ziet er wel erg mooi uit trouwens! Dus het zou zomaar kunnen, maar voor het bedrag wat ie te koop staat is echt bespottelijk laag!

hier de link(als het mag): http://cgi.ebay.com/Martin-Audio-W8L...QQcmdZViewItem

als het een echte uit een W8L is(en iemand hier kan het bevestigen) dan ga ik natuurlijk even bieden!
    Bart
  • flurk
    • May 2003
    • 409

Wat zou je aanvangen met die woofer? Die zal wel speciale eigenschappen bezitten die je niet in conventionele systemen kunt gebruiken.
    p.s. ze versturen hem enkel in de VS.

Comment

• Barthezz80
      • Aug 2004
      • 365

citaat:Geplaatst door flurk

Wat zou je aanvangen met die woofer? Die zal wel speciale eigenschappen bezitten die je niet in conventionele systemen kunt gebruiken.
      geen idee, daarom vraag ik het hier op het forum!Omdat ik zelf altijd al een supergrote interesse in line-array systemen heb, zou het een leuke 'heb' zijn! Maar volgens mij heb je er weinig aan inderdaad(zeker zolang ik geen specs weet), maar dat het hard gaat kan ik zo al zien!

citaat.s. ze versturen hem enkel in de VS.
      Hier heb ik hem al over gemaild, hij is best bereid buiten de VS. te sturen!
      Bart

Comment

• B-there
        • Oct 2002
        • 272

citaat:Hier heb ik hem al over gemaild, hij is best bereid buiten de VS. te sturen!
        Ja.. en dan? Je betaalt waarschijnlijk alles bijelkaar zo'n 200 dollar om hem naar Nederland te krijgen..[?]
        Wat ga je er dan mee doen?? Dat vraag ik mij echt af..

Iets te groot om er een wooferkast voor je surround set van te maken.., toch?

En, heb je hem toevallig ook al gevraagd hoe ie er aan komt?
        Het lijkt me namelijk gewoon heling mocht ie gestolen zijn..

Gr

B
        <center>-------------------</center>

Comment

• bertinthefik
          • Jun 2005
          • 26

Er ligt wel een doos onder van Martin

Comment

• Koen van der K
            • Aug 2005
            • 1146

Kijkend naar de specs (700W / 8 Ohm, ca.100dB rendement) is er niet echt iets uitzonderlijk speciaals aan deze driver als je het mij vraagt.

... voor de "heb" is 't wel leuk, of je er wat aan hebt is inderdaad een tweede.
            Meer is minder, minder is meer

Comment

• nightline
              • Oct 2002
              • 1001

Als ik jou was zou ik gewoon geen zaken via Ebay doen, dit gaat gewoon te vaak mis!!!
              Ik moet nog steeds een woofer thuis krijgen welke al maanden geleden betaald is!!
              Andersom heb ik het ook meegemaakt dat ik een meet microfoon heb betaald, geleverd heb gekregen en daarna het geld terug gestort werd.

Forget Ebay is mijn advies, type bij google eens Ebay, en je krijgt rijen met waarschuwingen!!!!

Groeten

Jack