pcm of tc 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johanvdbergh
    • Jun 2005
    • 1

pcm of tc 2000

jullie mogen het zeggen wordt het een tc 2000 of een pcm 91
    welke is het beste voor een tapeshow
    jajaja daar gaan we weer
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

Heb je het recente toppic over effectmachines gelezen? en dan vooral het toppic over de pcm's? Echt een aanrader als je wilt weten wat de mensen hier op het toppic ervan vinden, en als ik het goed heb is er ook nog een toppic waar over beide wordt gepraat, 2 toppics dus! Gevoelsmatig zou ik direct voor de pcm kiezen, ook omdat ik de pcm machines op de meeste plaatsen tegenkom, maar eerlijk gezegd heb ik met beide geen ervaring, dus hecht daar maar geen waarde aan.
    De groeten => Micha

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

m2k=ok
      pcm91=OK!
      knoppen en waarden :)

Comment

• Tofke78
        • Jan 2005
        • 504

Wel ik heb een TC M-One en heb onlangs een PCM90 gekocht. De PCM klinkt natuurlijk ongelooflijk goed. Maarrrrrr, het is zo'n ingewikkeld spul en ik vind dat er zooooooveel onbruikbare algoritmes inzitten. Eigenlijk best wel zonde voor zo'n duur spul. Met een M2k heb'k zelf nog niet gewerkt, maar velen zeggen dat dit ook wel heel goed klinkt! Dus als je graag snel met een nieuw toestel de baan op wil, ga dan voor een M2K. Wil je graag de moeite doen om eerst ff een nieuw te leren kennen, ga dan voor de PCM. Ik ben tevreden over m'n 90, maar vind het echt zonde dat er eigenlijk maar één goeie bruikbare galm inzit (voor mij dan).

Succes nog!

Kristof

Comment

Working...