Beste forum leden,
Is er misschien iemand die ervaring heeft met Fohnn luidspeakers. Met name de Experience III en Easy sat line.
En is het kwa geluid en bouw kwalitatief te vergelijken met dynacord.
Is er misschien iemand die ervaring heeft met Fohnn luidspeakers. Met name de Experience III en Easy sat line.
En is het kwa geluid en bouw kwalitatief te vergelijken met dynacord.



Comment