Fohhn

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peggyb
    • May 2005
    • 12

    #1

    Fohhn

    Beste forum leden,

    Is er misschien iemand die ervaring heeft met Fohnn luidspeakers. Met name de Experience III en Easy sat line.
    En is het kwa geluid en bouw kwalitatief te vergelijken met dynacord.
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

    #2
    hoi alle fohnn systemen die ik heb gehoord vond ik heel erg hifi klinken, voor mijn doen iets te hifi maar goed klinken doet het zeker.groeten arjan

    Comment

    Working...