Hallo iedereen
Momenteel heb ik op mijn topkasten een QSC PLX 3402 en dit gaat goed, maar nu ben ik aan het overwegen om er een PL 4.0 op te zetten. Ik heb dit heel even snel getest, maar bij mijn eerste indruk vond ik dat de PL schriller klinkt dan de PL. Was dit een foute indruk van mij? Hebben jullie hier ervaring mee? Ter info: in de toppen steekt Beyma (12" + 1") en zijn 600 W RMS. Meestal speel ik slechts met 2 toppen, heel soms met 4.
Alvast bedankt voor de reacties!
Kristof
Momenteel heb ik op mijn topkasten een QSC PLX 3402 en dit gaat goed, maar nu ben ik aan het overwegen om er een PL 4.0 op te zetten. Ik heb dit heel even snel getest, maar bij mijn eerste indruk vond ik dat de PL schriller klinkt dan de PL. Was dit een foute indruk van mij? Hebben jullie hier ervaring mee? Ter info: in de toppen steekt Beyma (12" + 1") en zijn 600 W RMS. Meestal speel ik slechts met 2 toppen, heel soms met 4.
Alvast bedankt voor de reacties!
Kristof



Comment