Hoi,
Krijg al enkele jaren de bibber als ik een GA zie staan op een klus.
En laatst min of meer hetzelfde voorgehad tijdens een monitormix: 3 aux sends deden het niet en de meeste aux pot's kraakten en lekten zo erg dat het bijna niet meer te doen was.
De GA van Yamaha was ook in België een goedlopende reeks maar jammergenoeg met een (erg) slechte afwerking, lage kwaliteit en héél snel stuk.
Wordt op veel riders dan ook onder de afdeling "NIET" vermeld.
Grtz.
Jan
Krijg al enkele jaren de bibber als ik een GA zie staan op een klus.
En laatst min of meer hetzelfde voorgehad tijdens een monitormix: 3 aux sends deden het niet en de meeste aux pot's kraakten en lekten zo erg dat het bijna niet meer te doen was.
De GA van Yamaha was ook in België een goedlopende reeks maar jammergenoeg met een (erg) slechte afwerking, lage kwaliteit en héél snel stuk.
Wordt op veel riders dan ook onder de afdeling "NIET" vermeld.
Grtz.
Jan



Comment