Behringer UB 1622: Hoe werkt de effect processor?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • freak niels
    • Jul 2005
    • 32

Behringer UB 1622: Hoe werkt de effect processor?

Hoi iedereen,

Ik heb vandaag een nieuw mengpaneel gekocht: de Behringer UB1622FX-Pro(zie http://www.behringer.com/UB1622FX/index.cfm?lang=ENG). Alleen ik krijg de effect processor niet aan de gang. Ik heb in de handleiding gekeken, maar die biedt weinig hulp. Normaal zouden de ledjes naast het cijferdisplay ook moeten knipperen, maar dat doen ze niet. Kan iemand mij helpen? Dit is mijn eerste post hier op het forum, dus het kan dat ik soms 'domme'dingen doe.

Alvast bedankt, Niels
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

Allereerst hartstikke welkom op het forum, en ervaring komt niet door het aantal posts op het forum hoor

Wat ik zo zie, is dat je moet zorgen dat voor alles waar je galm op wil hebben je de 'aux 2' op het kanaal open moet zetten, vervolgens ook de 'aux 2' in het vakje met 'aux sends' open moet draaien, op dat moment moeten de ledjes naast je effect al beginnen te bewegen, en om die galm vervolgens nog op je mix te krijgen moet je bij 'stereo aux returns' ook de 2 opendraaien. Kenmerkend voor alles wat met je effect te maken heeft is het zwarte blokje ernaast waarin staat 'fx'.
    Als je dit allang al geprobeerd heb, en het niet werkt, moet je even precies vertellen wat je doet.
    De groeten => Micha

Comment

• freak niels
      • Jul 2005
      • 32

hij doet het nu. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb![:I] Maar in ieder geval bedankt.

Groetjes, Niels

Comment

Working...