Behringer Eurolive B212 A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

Behringer Eurolive B212 A

Ik ben al een tijdje op zoek naar 2 (zeer) compacte, maar degelijke monitors. Momenteel heb ik Dynacord AM12 met een soundprocessor voor. Ik ben er zeer tevreden over, maar wegens plaatsgebrek bij het laden (en ook wel een beetje het gewicht) ben ik een beetje op zoek naar een compacter en lichter alternatief. Nu hoorde ik dat er een nieuwe Behringer uit zou komen die een stuk lichter is en eigenlijk wel heel goed zou klinken. Iemand de B212A al gehoord of gezien? Is dit iets?
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

Ik denk dat ik de electrovoice SX100a ook eens ga proberen...

Comment

• Tristan
      • Oct 2004
      • 121

Ik heb al een paar keer met de behringer monitoren gewerkt. Voor het geld zeker de moeite waard. Wel gaan ze niet echt lekker hard, maar meer normaal volume. (dus geen Harde rock band werk)
      Vorige week had ik 2X 15" top/monitoren van de nieuwe serie, deze gingen best hard en bleven ook nog aardig klinken. (er stond een hele front PA van Behringer per kant dubb. 18" en de 15"top/monitor van de nieuwe serie. Was een proef avond voor een leveransier hoorde ik later.
      Het was niet je van het, maar deed wel wat het moest doen.
      tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

niet lachen, maar probeer een stel originele s-200's te pakken te krijgen.
        dikke sound , en maar een paar kg.
        Nog een leukje : upm-2P van onze vrienden uit amerika. Nog geen 10 kg (incl amp!), en 123 dB vanaf 85 hz.

Comment

Working...