luidspreker beyma 18 gt 200

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • krullie
    • Nov 2003
    • 20

    #1

    luidspreker beyma 18 gt 200

    hallo

    wie kan mij zeggen waar ik informatie van deze luidspreker kan vinden .
    beyma 18 gt 200

    mvg bart
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

    #2
    Google al geprobeert ?



    Leistung: 300 Watt AES
    Frequenzgang 30-3000 Hz
    SPL: 100 dB, 1w @ 2m
    Eingangsimpedanz: 8 Ohm
    Magnetgewicht: 8.6 kg
    Spulendurchmesser 100mm

    PDF is ook op de gegeven link te vinden.
    Mit freundliche grube,

    Edie

    Comment

    • krullie
      • Nov 2003
      • 20

      #3
      hallo edie

      bedankt voor info

      Comment

      • beyma
        • Oct 2002
        • 1614

        #4
        Als je een leuk kastje hebt om deze speaker , wil je dat mij dan even laten weten? Ik heb deze speakers ook,maar nog steeds geen goed werkende kast er om heen zitten!!
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

        Comment

        • Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

          #5
          AK heeft deze kastjes in enkel 18 en dubbel 18 ( zit nu de 18GT400 in ) is de nakomer van de GT200 ( zelfde specs maar meer vermogen )

          Lege kasten kosten 380 voor dubbel 18 en 160 voor de enkele.

          Kasten zijn compleet afgewerkt en zonder speakers.

          Comment

          • beyma
            • Oct 2002
            • 1614

            #6
            Mephisto, heb je toevallig model/type nummers ?
            Dan kan ik daar eens naar opzoek gaan!
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

            Comment

            • krullie
              • Nov 2003
              • 20

              #7
              hallo beyma

              ik heb een kast waar er 2 in zitten ik speel er al ruim 8 - 9 jaar mee .geen probleem
              iedereen zegt dat het goed klinkt.
              als je intresse hebt om te luisteren mag je gerust eens langs komen .
              ik heb er een dynacord versterker op staan de s 1200
              en een bss fds 360 cross-over.
              je ziet maar .

              dit is mijn mail krullie@pandora.be

              mvg bart

              Comment

              • Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

                #8
                Hey Beyma het zijn de AK PA18B en de PA218B.

                Mocht je interesse hebben kan ik je mss wel helpen.

                Heb nog 6 subjes staan van AK ( PA115B ) met de 15LX60 erin ( 3 per kant geeft meer als dubbel 18 )

                Comment

                • beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

                  #9


                  Kijk daar kunnen we wat mee! Krullie, you got mail !
                  Mephisto, bedankt voor het aanbod maar ik zit inmiddels ruim in de subwoofers

                  Maar om terug te komen op het eigenlijke topic[:I]

                  Je hebt toch wel de gegevens nu die je wilde hebben hoop ik??
                  En anders :

                  Fs = 30 Hz
                  Qts = 0,32
                  Vas = 355 l
                  Qes = 0,34
                  Qms = 6,02

                  Groetjes,
                  Martijn

                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                  Comment

                  Working...