Voor een amateur Musical in Noordwijk, ben ik op zoek naar vier microfoons die, vrijwel onzichtbaar, op het gezicht geplakt kunnen worden. Tevens zoek ik drie richt microfoons.
Welke microfoons voor Musical?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
het is een foutgesteld vraag
ze had beter kunne vragen :welke mic (ontzichtbaar)kan ik gebruiken voor musical
de groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
ja inderdaad bijvoorbeeld Sennheiser MKE-2 gold pink/red dot, maar dan zal je ook zender nodig zijn, of de MKE-2 RMS moeten gebruiken deze zijn op draad, dit is natuurlijk niet zo netjes.
Misschien kan je dan beter Crown pcc-160 microfoons nemen. Deze plaats je aan de voorrand van het podium, en vangen dan alles op wat op de buhne gebeurt.Comment
-
wij gebruiken altijd mke 2 golds, maar daarbij kopen of huren we een complete set, en zit een vaste plug aan die mke2's en heb je ook de beltpacks met de zelfde female plug, dus ik zou er niet aan gaan rommelen dat is de meeste kans op storingen, en daarbij zou ik gewoon een complete zender set huren, als je een niet al te groot budget heb, maar als je dat doet moet je wel een paar vlaggetjes hebben met infrarood heb je altijd goed onvangst.Comment
-
Uhm even snel een vraagje voor jaap.
Ik vraag me af waarvoor ik een vlaggetje met infrarood zou willen hebben.
Aangezien de zenders UHF zijn begrijp ik niet wat je met infrarood wil.
En dan nu On-Topic
Het idee van mke2 gold knoopjes is erg duur. Er zijn systemen op de markt te vinden die een stuk aantrekkelijker zijn kwa prijs. Maar de kwaliteit gaat er wel hard op achteruit en de kans van een rondzinger wordt daarbij vele malen groter.
Het belangrijkste is om even te kijken wat je budget is en hoeveel je er nodig hebt.
Maar met iedereen ben ik het eens de beste keuze is nog steeds altijd de MKE2 Gold van sennheiser met de 5000 serie beltpacks. Maar ja als je hiervoor een offerte aanvraagt denk eraan dat je eventueel een zuurstoffles in de buurt hebt staan voor als je van je stokkie gaat
M.V.G.
Wouter de HoogComment
-
-
wegens glorieuze afwezigheid van de topic-poster :
veel dank voor alle adviezen.
maar toch maar een slotje.Comment

Comment