Ram audio CB2602

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

    #1

    Ram audio CB2602

    Goedeavond,

    Heeft iemand hier misschien ervaring met de Ram Audio CB2602.
    Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon nog geen topic vinden over dit type.
    Graag zou ik gebruikers ervaringen horen over klank, kwaliteit enz.

    Alvast bedankt
    Emiel
    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

    #2
    Gebruik wel een serie rambux bevallen mij erg goed,een bak vermogen.
    Bedrijfszeker en worden amper warm.

    Comment

    Working...