Hoi,
heeft er iemand ervaring met de JBL Array 4890 (14"/1,5", 600watt, wedge).
Ik kan er een paar voor een schappelijk prijsje overnemen maar ik heb
vooralsnog geen ervaringen met deze monitor/ topkast.
Heb je hier ook een JBL-processor voor nodig voor het beste resultaat of niet?
alvast dank,
Michel
heeft er iemand ervaring met de JBL Array 4890 (14"/1,5", 600watt, wedge).
Ik kan er een paar voor een schappelijk prijsje overnemen maar ik heb
vooralsnog geen ervaringen met deze monitor/ topkast.
Heb je hier ook een JBL-processor voor nodig voor het beste resultaat of niet?
alvast dank,
Michel


Comment