Voice systems

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bats
    • Sep 2001
    • 134

Voice systems

Zijn hier mensen met ervaring met de shark serie van voice systems??
    Het gaat om actieve kasten. ik heb her en der gezocht maar vrij weinig info kunnen vinden

hier is meer info te vinden:
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

Ah, ik dacht dat ik de enige was die dit merk kende :-D Grapje... Ik heb lang gezocht naar ultra kleine degelijke monitors en heb deze gevonden bij viscount, namelijk de Contact CX serie. Hierop even een goeie geluidsprocessor aangesloten en FANTASTISCH!!! :-) Met de andere series heb'k geen ervaring, sorry.

Groeten

Kristof

Comment

• SPL audio
      • May 2005
      • 55

Het zijn die kastjes waar feedback mee stunt.
      Ik vind het niet mooi, en heb ze eens van binnen gezien
      nou echt niet om over naar huis te schrijven.

Comment

• Bats
        • Sep 2001
        • 134

citaat:Geplaatst door SPL audio

Het zijn die kastjes waar feedback mee stunt.
        Ik vind het niet mooi, en heb ze eens van binnen gezien
        nou echt niet om over naar huis te schrijven.
        Wat is er dan niet mooi? afwerking van binnen ofzo??

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

Voor de 150 tot 300 euri die je voor een powered monitortje kwijt bent vind ik de contact serie niet slecht.

De shark echter zit al in de prijsklasse van de HK en zou als italiaans product een hogere afschrijving kunnen hebben.
          Voice systems is het LEM van nu en echt heel goedkoop. Dus verwacht niet te veel.

een HK fast of Behringer-B 300 zou ik eerder aanschaffen als je in de allerlaagste butgetten zit te knoeien.

Of liever... In dit butget koop je toch gewoon tweedehands!
          lekker belangrijk!

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

zou iig gaan om de shark-15 en later evt shark sb-215...

dingen zitten qua prijsklasse dik boven behringer, HK fast zit in de buurt, maar die voice systems zou qua specs op papier beter moeten zijn...

nadeel is gewoon dat je er haast niks over kan vinden, hier op forum niet en qua winkels alleen feedback...
            Vitality Show

Comment

• BvE
              • Oct 2004
              • 385

Ik heb na een optreden van me een keer met de geluidtechnicus gepraat. Ik had het over de shark-monitoren die op het podium lagen en hij vertelde me dat hij die dingen bijna uit had staan omdat ze erg snel rondzingen! Het uiterlijk van ze vind ik wel vet, maar als ze snel rondzingen zou ik er niet voor gaan!

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

citaat:Het zijn die kastjes waar feedback mee stunt.
                Sterker nog, Feedback importeerd dat merk...Ik ken die dingen al een paar jaar...ik vind het leuke kastjes...Gaan vrij hard voor zon klein kastje en klinken aangenaam...Ik wil er ook nog een keer een paar hebben, voor gebruik als hotspot...
                Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Roeltej
                  • May 2001
                  • 761

klein schopje, toppen staan inmiddels hier...

willen alleen de subs nog keer luisteren (sb-215) die ene winkel in rotterdam heeft ze niet meer...

is er toevallig een forumlid die die dingen heeft en waar we ze een keer mogen beluisteren?
                  Vitality Show

Comment

Working...