Processor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bass_en_Co
    • May 2005
    • 87

citaat:Geplaatst door beyma

citaat:Budget zal rond de 4000 euro in totaal zijn
    Daar heb je dus geen line-array voor.......

Je hebt toch wel minimaal 6 kasten per kant nodig,dan nog wat sub's en een processor, en niet te vergeten een flinke bos kabel wat ook echt niet goedkoop is!
    Haha, zoals remco al opmerkt is dit budget voor 2 processoren.
    Maar ik heb in de gaten dat het moet gaan worden: BSS, Klark Technik, DBX of een XTA.

Huur eens het volgende, alles proccessor gestuurd :
    L'acoustics
    EAW
    Meyersound
    Adamson
    Renkus-Heinz
    Nexo
    om maar even wat op te noemen, er zijn merken zat die hun eigen proc. hebben , maar er zijn ook merken die dit niet hebben
    sis

Weet ik sis, maar als ik mn bekende: StagePro bekijk, zelf zij gebruiken voor L'acoustics geen eigen processor maar Klark Technik!

Ook heb ik het over mijn XA-68 set, dynacord heeft ook een eigen processor voor niet te veel, maar deze lijkt me niet goed te combineren met een Line array set.

Gr
    [CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• Remco vd Werff
      • Apr 2001
      • 753

Wanneer je een goed budget hebt en met leuke speakersystemen werkt zou ik inderdaad een processor uit die groep zoeken (al is het budget van 4000 euro aan de krappe kant voor 2 apparaten).

L'acoustics werkt ook vaak met xta voor zover ik weet.
      Groeten, Remco

Comment

• Bass_en_Co
        • May 2005
        • 87

citaat:Geplaatst door Remco vd Werff

Wanneer je een goed budget hebt en met leuke speakersystemen werkt zou ik inderdaad een processor uit die groep zoeken (al is het budget van 4000 euro aan de krappe kant voor 2 apparaten).

Haha weet ik, maar misschien kan ik nog onderhandelen met een of andere leverancier (we willen nog meer gaan aanschaffen [])
        We willen gaan voor een serieuze set dus vandaar de zoektocht naar de puzzle stukjes zodat we die mooie puzzle in elkaar kunnen puzzlen.
        Hè shit ik moet natuurlijk wel de goede stukjes achter elkaar puzzlen , het is geen puzzle maar puzzel [B)]

Ik weet dat het niet te commercieel moet worden hier, maar weet iemand de importeurs van de 4 door mij genoemde merken?
        Klark Teknik is dacht ik electricaudio oftewel EV, maar de rest.... anders kom ik nooit achter de prijsverhoudingen

[CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

citaat:Geplaatst door Remco vd Werff

Ik heb gehoord van Stevie hier ook een forumlid dat L'acoustics zelfs XTA aanbeveeld omdat er een preset inzit voor het ARCS systeem !!
          Stevie werkt met ARCS
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jakkes72
            • Dec 2003
            • 1015

Schijnt dat L'Acoustics KUDO werkt met een Lake Contour.
            Ik weet wel dat ze ook regelmatig de XTA's gebruiken.

Comment

• Tofke78
              • Jan 2005
              • 504

Ik heb een hele tijd met een maxidrive 3.4 van Alto gewerkt en ik moet zeggen dat deze mij enorm beviel. Nu werk ik met een XTA DP224. Deze laatste is uiteraard stukken beter qua sound! Veel transparanter, veel exacter, veel dynamischer. Dat mag dan ook wel voor de prijs... Belangrijk is ook dat je een goede (lees van dezelfde kwaliteit) mengtafel, versterker speaker en enventueel (misschien toch noodzakelijk) grafische equaliser hebt.

Succes nog!

Kristof

Comment

• Bass_en_Co
                • May 2005
                • 87

citaat:Geplaatst door Tofke78

Ik heb een hele tijd met een maxidrive 3.4 van Alto gewerkt en ik moet zeggen dat deze mij enorm beviel. Nu werk ik met een XTA DP224. Deze laatste is uiteraard stukken beter qua sound! Veel transparanter, veel exacter, veel dynamischer. Dat mag dan ook wel voor de prijs... Belangrijk is ook dat je een goede (lees van dezelfde kwaliteit) mengtafel, versterker speaker en enventueel (misschien toch noodzakelijk) grafische equaliser hebt.

Succes nog!

Kristof
                Klopt, vandaar zie de nieuwe thread.

Ik hoor van XTA en Klark Teknik meer en vooral goede dingen dan over de overige merken. Voor deze ga ik dus maar eerst even kijken.

Comment

• Japio de monitorman
                  • May 2005
                  • 57

AMEN!!!!! wijze keuze...

( voor mensen die mijn begin woord niet gepast vinden....spijt het mij hierbij! maar het was een heuze opluchting )

Comment

• Chapeau
                    • Oct 2004
                    • 14

Wat men ook niet moet vergeten is het gebruikersgemak van procesoren. XTA DP224/226 in combinatie met Dcore werkt echt geweldig. Het programma is zeer uitgebreid en gebruikersgemak is erg groot net zoals de proc's zelf.
                    Plak er 32 aan elkaar en knoop alle in en outputs naar eigen smaak aan elkaar.

Klein minpunt, je kunt maar 9 presets in je proc's kwijt. Dit vind ik wat weinig, maar aangezien ik toch altijd een laptop bij me heb, valt dit dan ook wel weer mee.

Comment

• neeltje
                      • Apr 2003
                      • 295

al eens gedacht aan de nieuwe intelli-X van apex? werkt perfect, en speakersettings kan je toch van de fabrikant verkrijgen.
                      "En Go"

Comment

Working...