Ik ben in bezit van 4 bose 802 en aangezien ik meer drive-in werk ga doen, had ik het idee om hierbij extra sub te kopen.
Ondertussen ben ik van deze piste afgestapt want voor het echt stampwerk zijn die bose toch nie zo geschikt...
Nu was mijn oog op een ander systeem gevallen:
Ik zou een dubbele nexo ps10 set kopen.
4*ps10 top
2*ls500
2*ps10 amp
maar vooreerst dit te doen had ik graag wat gebruikservaringen gehoord.
Ik ken deze kastjes nu ook wel (zie ze vaak hangen in feestzalen ed)
en vond ze ondanks het kleine volume verbazend hard gaan, maar over de ls500 sub en de ps10 amp ken ik niets. Ook vraag ik me af of deze set wel geschikt is om drive-in werk te doen. Aangezien wij veel in 'deftige' zalen (bruiloften, bedrijfsfeesten,...) opzetten zijn grote kasten uitgesloten dus ik zal toch iets in deze trand moeten hebben. Toch moet het ook geschikt zijn voor het hardere werk.
Hier dus mijn vragenlijstje:
Hoeveel personen kan ik met deze set van (goede) klank voorzien?
Is de nexo amp een aanrader of eerder met proc en andere amp?
Hoe bevalt de ls500 sub?
Zijn die ps10'n goede vervangers voor bose 802 (spraaktoep. bij conferenties ed) ?
...
alvast bedankt
('t is mss een warrige post maar probeer toch maar tips te geven :-) )
Ondertussen ben ik van deze piste afgestapt want voor het echt stampwerk zijn die bose toch nie zo geschikt...
Nu was mijn oog op een ander systeem gevallen:
Ik zou een dubbele nexo ps10 set kopen.
4*ps10 top
2*ls500
2*ps10 amp
maar vooreerst dit te doen had ik graag wat gebruikservaringen gehoord.
Ik ken deze kastjes nu ook wel (zie ze vaak hangen in feestzalen ed)
en vond ze ondanks het kleine volume verbazend hard gaan, maar over de ls500 sub en de ps10 amp ken ik niets. Ook vraag ik me af of deze set wel geschikt is om drive-in werk te doen. Aangezien wij veel in 'deftige' zalen (bruiloften, bedrijfsfeesten,...) opzetten zijn grote kasten uitgesloten dus ik zal toch iets in deze trand moeten hebben. Toch moet het ook geschikt zijn voor het hardere werk.
Hier dus mijn vragenlijstje:
Hoeveel personen kan ik met deze set van (goede) klank voorzien?
Is de nexo amp een aanrader of eerder met proc en andere amp?
Hoe bevalt de ls500 sub?
Zijn die ps10'n goede vervangers voor bose 802 (spraaktoep. bij conferenties ed) ?
...
alvast bedankt
('t is mss een warrige post maar probeer toch maar tips te geven :-) )

]
Comment