Bij ons op school hebben we ook die EL 12/2 van craaft, die ik laatst op een schoolfeest uitgeprobeerd heb (i.c.m. 2 behringer sub en phonic cross). Er kwam inderdaad een goed stevig geluid uit deze speakers. Vooral het hoog was erg zuiver. Ik durfde de master niet verder dan tot 7 te draaien, aangezien ze niet van mij zijn. In de toekomst wil ik deze luidsprekers misschien gaan aanschaffen. Aangezien jij ervaring hebt met deze luidspreker heb ik een aantal vragen: 
-Kan je de speakers gedurende 10 uur op een redelijk geluidsniveau gebruiken of trekt de versterker dat niet?
-Kunnen de luidsprekers het voledige vermogen van de versterker hebben zonder te misvormen?
-Heb je ooit problemen gehad met een defecte versterker uitgebrande driver etc...
-Op de versterker zit nog een extra uitgang, is deze ook goed te grbuiken of wordt dat teveel voor de versterker?
Alvast bedankt!
					-Kan je de speakers gedurende 10 uur op een redelijk geluidsniveau gebruiken of trekt de versterker dat niet?
-Kunnen de luidsprekers het voledige vermogen van de versterker hebben zonder te misvormen?
-Heb je ooit problemen gehad met een defecte versterker uitgebrande driver etc...
-Op de versterker zit nog een extra uitgang, is deze ook goed te grbuiken of wordt dat teveel voor de versterker?
Alvast bedankt!

Comment