amp + 2 full range speakers voor € 500,- ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robster
    • May 2005
    • 2

amp + 2 full range speakers voor € 500,- ?

Medeforummers,

Ik heb de taak om een paar goede speakers en amp te zoeken voor 500 euri om de geluidsinstallatie in onze tenniskantine te completeren. De ruimte is ongeveer 10x8 meter en maximaal 100 man op een avond. Wat kan ik voor 500 euro aanschaffen wat een beetje leuk gaat klinken? Zoals ik in veel onderwerpen lees is de DAP speaker helemaal k.. maar voor dit soort dingen toch wel geschikt? Desnoods tweedehands maar waar kan ik zoiets aanschaffen afgezien van marktplaats.nl ? Ik heb ook echt ff geen idee welke speakers goed zijn. JBL en wharfedale? Is Jamo pro 400 ook geschikt. En welke versterker er dan bij? Een hoop vragen, hopelijk weten jullie antwoord??

greetz
  • ricardoke
    • Oct 2004
    • 136

Ik denk dat je voor jouw doel met dap toch wel een eindje kan komen, kijk eens in de shop van J&H, daar heb je complete setjes van dap, met speakers, versterkers en kabels voor nog geen 500 euro. Ik denk als je naar JBL en Wharfedale gaat kijken dat je niet ver komt binnen jouw budget, ook niet 2e hands.

Comment

• tididi
      • Aug 2001
      • 352

probeer een inzamel actie te doen om wat meer geld te kunnen uitgeven
      het is ook voor elk lid ook leuker als het geluid wat beter klinkt
      dus kunnen ze best wel wat bijdrage denk ikprobeer het of dit lukt
      suc6
      p.j

Comment

• timmel
        • Sep 2004
        • 111

Is het voor achtergrondmuziek of ook om te dansen en om te roepen?
        De prijs/kwaliteit verhouding van sommige DAP producten zijn uitstekend hoor. Neem nu de K115 en de palladium versterkers. Deze produkten hebben zich al bewezen. Maar als je dit niet goed genoeg vind zal je toch je budged wat moeten verhogen.

Succes
        niet genoten is altijd mis

Comment

• Robster
          • May 2005
          • 2

Nee het is echt wel om een beetje uit je dak te gaan, in zoverre dat je wel harder moet gaan praten wil die ander je nog verstaan...

Comment

• timmel
            • Sep 2004
            • 111

Ik heb laatst een fuifje gedraaid met één DAP K115 in een café van 6 x 10 m voor zo'n 30 jongeren en dat was voldoende.
            niet genoten is altijd mis

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Heb onlangs in een cafe van +/- dezelfde afmetingen 2 EV-s200's opgehangen, met qsc eindbak, occasionsetje, voor over de 1000e, omdat de jamo's eruit waren gefikt. DAP mag dan wel een optie zijn, voor dit budget stuur ik de klant liever naar de concurrentie, omdat ook dat merk te weinig kwaliteit biedt. En daardoor de garantieperiode maar ter nauwernood overleeft.

Kortom, wil je niet over 6 maand weer met dezelfde vraag op dit forum verschijnen, spaar dan ff door voor een iets ander budget, en en een iets ander systeem. Of organiseeer een exgtra activiteit, voor de installatie...

De gemiddelde tennisvereniging kan toch wel een paar knaken extra ophoesten?

Comment

Working...