Ik denk dat ik toch eens ga luisteren naar de SbA760, want die zijn natuurlijk wel lekker compact en met een ingebouwde crossover ben ik meteen klaar voor gebruik.
EV Zx4
Collapse
X
-
-
nou ja, ik zou ook liever een pasieve baskast gaan, maar ik zie bij EV daarvoor geen geschikte modellen, of heb je een suggestie voor me ??Comment
-
Had al eens rondgekeken, en bij EV zie ik ook geen treffelijke basskast die passief is niet superveel kost zoals de Rx reeks...
Misschien iets uit de Eliminator of gladiator reeks? Heb deze wel nog niet gehoord...~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...
Comment
-
Eliminator of Gladiator vind ik voor mijn toepassingen niet echt een optie, vindt ik meer voor disco gebruik. Dus toch maar eens een ander merk zoeken denk ik.Comment
-
Beste Mark,citaat:Geplaatst door MarkRombouts
nou ja, ik zou ook liever een pasieve baskast gaan, maar ik zie bij EV daarvoor geen geschikte modellen, of heb je een suggestie voor me ??
bedenk dat kwaliteit geld kost. De RX118 past echt uitstekend bij de top en geeft een voortreffelijke droge lage klank.
Probeer het gewoon en je bent gegarandeerd direct verkocht.
Waak ervoor om 'halsoverkop' een goedkoop alternatief te kiezen. De klank van het alternatief zal je na enige tijd tegenvallen en wil je ze dan verkopen dan zijn er geen liefhebbers voor ofwel je kan er weinig of niets voor terugkrijgen.
Concreet: een kwaliteitskast kost wat meer maar je kan er daarna lange tijd zonder spijt van genieten.
de GuusComment

Comment