Lexicon MPX 550 VS TC M2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • levelms
    • Nov 2004
    • 57

Lexicon MPX 550 VS TC M2000

Aangezien wij op dit moment voor de keuze staan een nieuw fx aan te schaffen en onze keuze moet vallen op de M2000 van TC of de MPX 550 van lexicon. Willen wij graag de voors en tegens weten. Wij werken al met een M2000 deze is goed maar een stuk duurder dan de MPX 550.

Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik heb hier 3 MPX 550's en kan niet anders zeggen dat ik er erg tevreden over ben, klinkt lekker, en het is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat.

heb wel hier iets gehoord over een onvolkomendheid in het contrast van het display, maar daar heb ik zelf nog nooit iets van gemerkt.

M2000 heb ik nooit mee gewerkt, maar die heb je zelf, dus hoef ik je niets over te vertellen
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Tofke78
      • Jan 2005
      • 504

Wel, ik zit ook met zulk een probleem. Momenteel gebruik ik een TC M-one, maar ik ben niet zo tevreden over de sound. Nogal metaalachtig, niet warm en sprankelend. Ik ben dus ook op zoek naar een ander FX, maar weet niet welk. Gebruikt er iemand de PCM 91 van Lexicon?

Groeten

Kristof

Comment

• neeltje
        • Apr 2003
        • 295

euhm, als het aan mij ligt: M2000. En laat al die lexicon dan maar thuis.
        Op gebied van gebruiksvriendelijkheid moet je bij tce zijn, gebied van flexibiliteit ook, en hij klinkt zeker niet fout.
        "En Go"

Comment

Working...