bose / mackie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jan-andries
    • Dec 2004
    • 50

bose / mackie

Ik ben in het bezit van 4 bose 802 II met digitale proc. en bose 1800 amp.
    Aangezien ik ook wat drive-in werk wil doen ben ik op zoek naar een sub om toch wat extra laag te geven.
    Mijn oog was gevallen op 2 Mackie swa1801.
    Waarom? > Leek mij lekker wat lawaai te geven in relatief klein kastje, actief dan moet ik ook weer geen bijhorende amps kopen en dan heb ik de mogelijkheid om mijn setje op te splitsen in 2 sets van 2 top en 1 sub.
    Kan er iemand mij helpen?
    -Past deze sub bij die 802's?
    -Is dit nu echt zo'n goede sub?
    -gebruikservaring?
    -alternatieven?
    alvast dank
  • Juba
    • May 2005
    • 6

Wij hebben pas 2x een SWA 1801 gekocht.
    Tot nu toe bevallen ze echt prima. Wij hadden al een Axys set; 2x B89 en 2x een T89. We misten altijd wat bas/dynamiek. 2e hands Axys was niet te vinden of erg duur. Deze 1801's vullen onze set nu fantastisch aan. We hadden immers al een aktieve set.
    Het mooie van die 1801's is dat er een volume knop achterop zit en je kan ze naar behoefte lekker bijdraaien. Tevens kun je er voor kiezen om ze gefilterd of Fullrange door te lussen naar de rest van de set.
    wij zijn nog van plan om een setje SW 450'ers van Mackie erbij aan te schaffen.
    Bij een "bepaalde" winkel zijn ze momenteel in de aanbieding, zodat je voor nog geen 2000,- euro eigenaar bent van 2 exemplaren.

Vr. groeten, Theo

Comment

• Freaky Spike
      • Oct 2004
      • 34

- Denk dat deze sub vrij goed bij die 802's passen
      - Mijn mening, prachtige Sub, veel rendement, zuiver geluid. Als je deze dan nog samengebruikt met de 450 heb je een prachtige set.
      - Nadeeltje: zwaar Voordeel: XLR'tje trekken, stekker insteken en klaar.
      - Als je budget hebt, Nexo?
      Niels

Comment

Working...