AD1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

AD1

Ik heb andaag even een test met een AD1 van Ad systems gedaan. Ik moet hiervan de Specs hebben voor in mijn verslag voor school. Heeft iemand die? Ik weet alleen dat hij 250 Watt bij 8 Ohm is.
    Ik heb al gegoogeld maar heb niks kunnen vinden. De folder van Ad ben ik kwijt. [8D]
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • Boi
    • Apr 2004
    • 541

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Ik heb andaag even een test met een AD1 van Ad systems gedaan. Ik moet hiervan de Specs hebben voor in mijn verslag vor school. Heeft iemand die? Ik weet alleen dat hij 250 Watt bij 8 Ohm is.
    Ik heb al gegoogeld maar heb niks kunnen vinden. De folder van Ad ben ik kwijt.
    AD systems de eerste met goolge http://www.ad-systems.com/ en nr3 = http://www.ad-systems.nl/
    Als dat al niet lukt, wat voor school bezoek je dan?

Zover ik weet is er recent geen AD-1 geweest, bedoel je soms de AD-10, is in het rijtje te vinden( als dat lukt, .....grapje) http://www.ad-systems.com/descriptions_eng.asp#
    succes met je werkstuk
    Boi
    groetjes

___
    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Bedankt!
      Liever alleen dit soort commentaar als je weet waar het over gaat.

Maar goed AD1 is een oudere serie. Die word nu niet meer geproduceert. Als ik het goed heb sinds een jaar of anderhalf niet meer.
      Maar ik moet die specs hebben.
      Weet alleen het rms vermogen en de weerstand maar die 2 heb ik juist niet nodig.
      Het probleem is dat ik bijna klaar ben alleen ik mis deze gegevens.
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Boi
        • Apr 2004
        • 541

Gewoon even een mailtje naar AD en dan helpen ze je wel.
        succes
        Boi
        groetjes

___
        Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Nee daar heb ik niks aan want dat duurt een dag voor dat ik reactie heb en ik heb het nu nodig. Ik heb wel gezien dat een aantal mensen hier op het forum deze speaker gebruiken misschien kunnen zij mij verder helpen.
          Vette boksuh meneer

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Wat een bijzonder hoorhartige manier van antwoorden zeg!

Mensen die met je mee proberen te denken op een dergelijke manier afserveren, lijkt wel alsof je Ratzinger heet!!!!!

Slot door mod!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...