Hallo,
Aangezien ik besloten heb mijn tweede set (Dap ax) en mijn Peavey PV versterkers te verkopen ben ik op zoek naar een nieuwe versterker voor mijn Wharfedale Lix C. deze wil ik gebruiken voor kleinere disco feesten. De reden waarom ik deze set houdt heeft eigenlijk aan aantal factoren:
1. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen
2. Iedereen keer een Powermax setje huren is te dur (gezien de prijs die ik vraag)
3. Makkelijk uitbreiden in de regio.
Maargoed, Nu wil ik graag een mooie bijpassende versterker voor deze set willen kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar één versterker waar ik de hele set mee kan aansturen. Of een fatsoenlijke versterker die op 2 ohm draait, of eventueel een 4 kanaals versterker.
Waarom ik het liefst één versterker wil is simpel; het scheeld en hoop gesjouw, aangezien 1 versterker mooi in een 4HE kistje past dus makkelijk te vervoeren.
Verder ben ik ook nogal makkelijk met het vervangen van mijn speakers, dus mocht ik ooit de Wharfedale’s willen verkopen zou ik graag nog de versterker willen gebruiken, vandaar dat ik nu een degelijke versterker zoek waar ik ook even mee voorruit kan.
Even handig om te vermelden:
Mijn Wharfedale Pro lix subs hebben een vermogen van 600w. Rms op 4 ohm en mijn Wharfedale Pro lix topkasten een vermogen van 300w. Rms op 8 ohm.
Ik zelf heb al zitten kijken naar een occasion (of nieuwe?) qsx plx 3002 of plx 3402 waar ik de hele set me kan aansturen omdat deze ook stabiel op 2 ohm draaien. Maar ik had graag willen weten of dit een goede keuze is? Of zijn er betere alternatieven?
Alvast bedankt,
Aangezien ik besloten heb mijn tweede set (Dap ax) en mijn Peavey PV versterkers te verkopen ben ik op zoek naar een nieuwe versterker voor mijn Wharfedale Lix C. deze wil ik gebruiken voor kleinere disco feesten. De reden waarom ik deze set houdt heeft eigenlijk aan aantal factoren:
1. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen
2. Iedereen keer een Powermax setje huren is te dur (gezien de prijs die ik vraag)
3. Makkelijk uitbreiden in de regio.
Maargoed, Nu wil ik graag een mooie bijpassende versterker voor deze set willen kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar één versterker waar ik de hele set mee kan aansturen. Of een fatsoenlijke versterker die op 2 ohm draait, of eventueel een 4 kanaals versterker.
Waarom ik het liefst één versterker wil is simpel; het scheeld en hoop gesjouw, aangezien 1 versterker mooi in een 4HE kistje past dus makkelijk te vervoeren.
Verder ben ik ook nogal makkelijk met het vervangen van mijn speakers, dus mocht ik ooit de Wharfedale’s willen verkopen zou ik graag nog de versterker willen gebruiken, vandaar dat ik nu een degelijke versterker zoek waar ik ook even mee voorruit kan.
Even handig om te vermelden:
Mijn Wharfedale Pro lix subs hebben een vermogen van 600w. Rms op 4 ohm en mijn Wharfedale Pro lix topkasten een vermogen van 300w. Rms op 8 ohm.
Ik zelf heb al zitten kijken naar een occasion (of nieuwe?) qsx plx 3002 of plx 3402 waar ik de hele set me kan aansturen omdat deze ook stabiel op 2 ohm draaien. Maar ik had graag willen weten of dit een goede keuze is? Of zijn er betere alternatieven?
Alvast bedankt,



.



Comment