waar opleiding

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

waar opleiding

kheb een vraagje, weet iemand hier waar je in belgie een betaalbare opleiding kunt volgen geluid (pa) en indien mogelijk licht technieken erby?
    kheb gezocht met google en heb 3 scholen, school 1 prys 1000€, school 2 prys 850€, school 3 aleen als je werkloos bent.
    ik heb werk dus 3 valt weg. we hebben pas een pa tafel gekocht en twordt meer als hobby dan vind ik 850 en 1000€ net ietsie pietsie te veel []
  • SjoerdOptLand
    • Jul 2003
    • 261

(Niet dat ik veel scholen in Belgie ken, maar...)
    Vertel even namen van scholen, dan kunnen mensen die die scholen kennen er wellicht iets nuttigs over zeggen.

Groetjes,
    Sjoerd

BTW: je gebruikt een griekse y waar je gewoon ij dient te schrijven, komt een beetje vreemd over.

Comment

• Paul van Dort
      • Jun 2004
      • 105

Neem eens contact op met muziekshop Limit in Herentals. Die organseren jaarlijks wel een set van cursusavonden.

Comment

• Freaky Spike
        • Oct 2004
        • 34

Zoek je cursussen of avondschool of dagschool?
        Niels

Comment

• papers@xs4all.nl
          • Apr 2005
          • 3

Beetje ver weg maar in noord nederland is een nieuwe MBO opleiding gestart bij de Friese Poort in Drachten. Officiele naam is volgens mij Allround medewerker Audiovisueel: zie hun website voor meer info

Firda de mbo school met 20 locaties in Friesland en Noord-Flevoland. Wij bieden een breed aanbod van opleidingen op verschillende niveaus voor jongeren en volwassenen.

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

deze persoon heeft me eens een mail gestuurd.
            op volgend adres kan je eens info vragen:
            podiumtechnieken@vtibrugge.be

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• vegapower
              • Nov 2004
              • 355

avondschaal of cursus..speelt gene rol..al is het een online cursus ofzo...kheb de adressen die hier staan al geprobeert maar kryg weinig antwoord... [B)] en noord holland is idd beetje ver weg..kzou graag ergens in de geburen les volgen en betaalbaar...

Comment

• haifax
                • Mar 2003
                • 24

Comment

• Boi
                  • Apr 2004
                  • 541

citaat:Geplaatst door vegapower

avondschaal of cursus..speelt gene rol..al is het een online cursus ofzo...kheb de adressen die hier staan al geprobeert maar kryg weinig antwoord... [B)] en noord holland is idd beetje ver weg..kzou graag ergens in de geburen les volgen en betaalbaar...
                  Vraag gewoon eens bij een groot verhuur bedrijf in de buurt of je eens gratis mag mee helpen voor wat uitleg en les en met afkijken en het zelf doen win je erg veel en het scheelt een hoop lesgeld.

succes
                  Boi
                  groetjes

___
                  Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• vegapower
                    • Nov 2004
                    • 355

lgo geven blijkbaar aleen cursus rigging [B)] en ik weet wel paar grotere bedrijven in de geburen, maar die pa doen [xx(]weet ik niet direct [B)]

Comment

• Boi
                      • Apr 2004
                      • 541

citaat:Geplaatst door vegapower

lgo geven blijkbaar aleen cursus rigging [B)] en ik weet wel paar grotere bedrijven in de geburen, maar die pa doen [xx(]weet ik niet direct [B)]
                      Gewoon eerst heen gaan en vragen, anders weet je niet wat ze wel of niet doen. Er zijn ook vaak festivals en daar zijn een paar extra handen ook altijd welkom en ga eens bij het theater vragen of je mag helpen in ruil voor les.
                      Waar een wil is is ......
                      groetjes
                      Boi
                      groetjes

___
                      Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

Working...