Ik ben op zoek naar nieuwe boxen voor een jeugdsociteit. De ruimte heeft een oppervlakte van ongeveer 120 m2 meter. We hebben nou JBL boxen staan en willen graag weer van dit soort goede merk boxen hebben. Het is de bedoeling dat we 2 boxen aanschaffen zonder extra subs en dergelijke. Kan iemand mij vertellen wat voor soort merk en type het meest geschikt is voor onze jeugdsoos??? Alvast bedankt!!
Nieuwe boxen
Collapse
X
-
waarom kijk je niet weer naar een paar JBL speakers, omdat je daar al een goede ervaring mee hebt.
Een ander leuk merk is ook wel Master, die maken ook leuke boxen voor een leuke prijs. Omdat je er geen subjes bij wilt en toch wilt knallen zou ik je adviseren om in ieder geval te kijken naar een kast met dubbel 15".
EAW is idd ook erg goed maar misschien wat aan de dure kant.
ga anders eens gewoon naar verschillende dealers en luister naar verschillende merken en kijk wat jij het mooiste vind klinken en probeer dat eens in de jeugdsoos, meestal mag je het wel even uitproberen.
Ik zou je afraden om merken zoals DAP of Berhringer of Hotcabs te kopen want daar ga je spijt van krijgen, maar dat is mijn mening.
U draait, Wij vragen.Comment
-
Wil je er trouwens ook nieuwe versterkers bij hebben, of voldoen de oude nog?
misschien is dit iets:
Lem T5A luidspreker
Full range 500 watt hoorn geladen luispreker, in te zetten in allerlei applicaties. Twee ingebouwde versterkers zorgen voor onafhankelijke aansturing van de hoog en laag speakers. Processor met 16 presets voor het kiezen van verschillende klankkarakters.
bepaalde winkel ergens in rotterdam-lombardijen: €850,-. Moet vast wel ergens goedkoper te vinden zijn, maar stuur maar een mailtje als je wilt weten welke winkelComment
-
EAW is een ander merk, dus geen serie van JBL. Twee weg bevat twee drivers hoog en laag, drie weg bevat drie drivers hoog, mid en laag. Drie weg klinkt vaak iets rustiger, maar dat neemt niet weg dat een goeie twee weg ook perfect kan klinken.M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
misschien wel, jbl heeft een zeer breed spectrum aan speakers, en daar zala wel wat voor je bij zijn.
Ik ben benieuwd naar de versterker die je al hebt, en die wil je waarschijnlijk weer gebruiken, dus dat lijkt me wel handig om te weten.Comment
-
Als ik jou was zou ik even wat pro audio zaken afgaan en daar wat speakers gaan beluisteren.
Dan weet je pas wat je koopt.
Uit een boekje of van het scherm van je pc kun je nooit horen hoe geschikt of hoe mooi een speaker is.
En omdat je toch een behoorlijk budget hebt lijkt het me erg zonde als je straks op het oog iets koopt wat tegen blijkt te vallen.
Dus ga luisteren!!!
Is de enige juiste manier om een goeie keuze te kunnen maken!!
Succes Groeten Gaffer.
Comment
Comment