hoezen boxen dynacord cp 18-1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

hoezen boxen dynacord cp 18-1

Hey ik heb een vraag wie heeft er dynacord cp 18-1 subs en hoe doen jullie die vervoeren. want ik kan er geen hoezen voor krijgen ik heb nu de doos erom heen zitten maar ja dat is ook niet alles.

Groetjes jorrit
  • meyerfreak
    • Mar 2004
    • 142

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken bij een zeilenmakerij... wij hebben ook een tijdje geleden waterdichte hoezen van dik materiaal laten maken, heb geen idee wat het kost maar het is altijd de moeite waard om eens te informeren.
    ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• AH
      • Apr 2004
      • 248

Vijverfolie !! is bij ieder tuincentrum verkrijgbaar in diverse dikte's,
      Kun je lijmen met speciale PVC lijm, kost weinig is sterk en waterdicht.
      Heb er hier een paar 12" topjes in, gaat perfekt, wel even omdenken dat je de hoesen niet te strak maakt want dan gaan ze er wat moeilijk om.
      Anne Homan

Comment

• jans
        • Feb 2003
        • 869

Wij hebben ook hoezen bij een zeilmaker laten maken, in ons geval dan voor bescherming bij regen.
        Even een tekening maken en een offerte aanvragen. Of even met je luidsprekers langs gaan.
        Als je ze ook als bescherming tegen regen gebruikt denk dan om een flap voor je aansluitingen.
        Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• globedj
          • Jun 2011
          • 1

Hoezen voor cp18.1

Hoi Jorrit, ik heb ook de bass speakers van Dynacord de cp18.1 let op! Muzip in Veldhoven maakt hoezen voor je bass spaekers, het is betaalbaar en zeer goede kwaliteit. De maat is daar bekend noem je type en je heb ze snal in huis...succes man !

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Leuk een reactie op een vraag uit 2005.... Mag hopen dat TS inmiddels wel zelf een hoesje heeft leren breien!!!!
            Uiteraard is je inhoudelijke reactie prima, maar kijk even of je iets toevoegt aan een discussie alvorens je een bericht plaatst aub!

Knuffels en kusjes,

ik
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...