Geluid TMF Awards 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • subfreak
    • Dec 2004
    • 41

doe zelf veel als uitvoerend producent voor tal van organisaties, en weet dus dat het op deze manier gaat. veelal wordt van een top act een tape gemaakt in de voormiddag en deze dan idd middels een clicktrack cue ingestart.

Vorig jaar MTV in engeland en dit jaar in rome idem dito.. tja dan toch handig dat je zo nu en dan eens overal komt.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Enne, het meelopen van een harddisk, is vaak alleen en enkel voor een Clicktrack (of hoe ze dit noemen) die op de oortjes van de artiesten meetikt, zodat iedereen op dezelfde maat blijft....... Of dat hier ook zo was weet ik niet!
      die klick-track stuurt ook dan meestal een squencer, midi of andere opname mee, waardoor extra blazers oid vanuit de sampler komen. Niet alleen in de maat, maar ook tegelijk met de opname.
      citaat:Vorig jaar MTV in engeland en dit jaar in rome idem dito.. tja dan toch handig dat je zo nu en dan eens overal komt.
      dan moet die dynacord-set wel vreeeeeselijk goed zijn, dus....

Comment

• subfreak
        • Dec 2004
        • 41

wie heeft het er hier over dat het met een dynacord set gebeurde?? je kunt dus echt niet lezen en enkel commentaar geven.

Door ziekte moest ik helaas mijn baan bij production projects inc. opgeven tja mac gyver das een combi tussen een engels bedrijf en een groot duits bedrijf.

maar kan wel merken dat je niet echt thuis bent in die wereld... dus ga lekker door met koffie zetten
        en slaap lekker verder

Comment

Working...