Betaalbare Digitale X-over/Processor !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CS Light Sound
    • Jan 2005
    • 39

Betaalbare Digitale X-over/Processor !!!

OK...

Tijd om op te houden met die achterhaalde analoge X-over/processoren. Er is nu eindelijk een ECHT betaalbare processor van DBX; de DriveRack PA. Deze processor gaat € 950,- INCLUSIEF BTW kosten.

Dit is een kaalgeplukte versie van de grotere broertjes ECHTER nog steeds met features die ELKE analoge processor doen verbleken.

Ik noem er een paar:

- 2 Inputs, 6 outputs.
    - Elke van de 2 inputs inclusief 28 bands grafische EQ, FBX Feedback Eliminator EN DBX-120A subharmonic synth (tadaa
    - Elke van de 6 outputs met 3-voudige parametrische EQ, 10msec instelbare delay (was in eerste instantie niet de bedoeling MAAR is, op verzoek van een grote groep potentiële gebruikers, toch toegevoegd), compressor en limiter.
    - Ingang op de voorkant voor een RTA microfoon (voor het afstellen van je systeem, al dan niet via de automatische "piloot").
    - Ingangen en uitgangen via XLR
    - Dynamiek: >110dB, THD+Noise: <0.002% (~ 94dB).

Meer info op: www.driverack.com/PA.htm

groetjes Chris

ps; Thnx to Dre en het andere Forum
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

jammer van die 10 ms, das net 3 meter verschuiving.

ik zou het , ook al ivm de delay-stack-optie richting een seconde hebben laten lopen. 340m delay haal je niet meestal onder de normale omstandigheden. En als je toch geheugen inplakt, dat is niet zo kostbaar meer.

maar veder een leuke machine, de dbx.

Comment

• Reemski
      • Dec 2001
      • 690

De functie van de driverack PA is de processing voor simpele PA. Een enkele stack dus. Vandaar de beperkte delay.

Verder is deze post wel erg slecht. Hij is letterlijk gejat, en 2 jaar te laat.
      De PA is nu wel een heel stuk goedkoper, evenals de Behringer. Snap je post eigenlijk niet helemaal.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

ik wel, eigenlijk, bedankt voor de tip, Reemski.

ik vond de prijs ook al vreemd....maar na 3 jaar is die natuurlik best gewijzigd.

Comment

Working...