ik heb 3 labgruppen 1000 gekocht maar kunnen deze samen draaien op een groepje van 16 ampere ?
stroomvoorziening + Labgruppen 1000
Collapse
X
-
-
Comment
-
Dat noemen ze parallel toch?? Beide kanalen lopen synchroon met elkaar?M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
Ben ik het niet helemaal mee eens. En zijn nog steeds plaatsen in NL waar nog steeds gewoon 220 uit de wandcontactdoos komt. Ze zijn wel bezig het langzaam aan naar 230 toe te brengen dit i.v.m. de grote vraag naar meer energie.citaat:Geplaatst door beyma
Tegenwoordig nog meer zelfs, we hebben nu 230 volt in Nederland [^]
Dus dat maakt
V*A=W dus 230x16= 3680 watt
Ik zou voor de zekerheid gewoon 220 aanhouden als reken standaard, dus maximaal 220 x 16 = 3520 Watt.M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
Hier is het adres van het pdf file van de Lab 1000 http://www.labgruppen.com/media/Lab1...ures+specs.pdf
ze hebben het daar over een Peak inrush current van 83A zal wel een type fout zijn, 8,3A lijkt me eerder op zijn plaats. Bridged op 4Ohm is geen probleem voor de Lab1000.
groetjes
Boigroetjes
___
Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....Comment
-
Comment
-
Nog even over 4 ohm bridge, dit zegt Lab erover,
4 ohm bridged 3) 1300 W
3) "Though the LAB 1000 can drive a 2 ohms load, we recommend you to
keep the load impedance on 4 ohms or above in professional applications,which demand large amounts of continuous power."
Lijkt me duidelijk, of heb ik het verkeerd ??
Ik heb ze namelijk om deze reden niet gekocht...Mixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.Comment
-
Ik zou het anders doen. Je kunt nog steeds één versterker per kant gebruiken voor je laag, maar je zet ze in Parallel mode, dus elke 18"in je sub krijgt een eigen channel van je amp. Je draait dan op 2x 8 Ohm, wat de kwaliteit van je sublaag zeer ten goede zal komen. Probeer het maar, meer vermogen is lang niet altijd de oplossing, zeker niet als het 4Ohm bridge is, dat is vragen om problemen...
The trouble with being punctual is there\'s nobody to appreciate itComment

Comment