GAE Director (Waveline)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Verbaas me ook al over het feit dat er nog geen "Director II" is.
    Deze kasten gaan al weer een beste tijd mee en er zijn (zoals nu ook alweer naar voren komt) wel wat verbeteringen mogelijk.

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Michel van de Beek
      • Oct 2000
      • 283

citaat:Geplaatst door MC Party
      Nooit geweten dat die processor in configuratie gezet moet worden voor o.a. Crown amps.
      Wat er (akoestisch) uit de combinatie speaker+amp komt da's belangrijk. En het kan zomaar zijn dat de speaker niet met elke amp even lekker werkt.

Is het ook nog es zo dat de Crown MA serie niet de meest neutrale amp is, om het maar even diplomatiek te stellen. Heeft een heel eigen 'klank'. Voor de geïnteresseerden heb ik wel verhelderende metingen.

Persoonlijk vind ik het een beetje paard achter de wagen spannen om dan dat elektronisch te gaan zitten corrigeren, maar wellicht dat ze bij GAE hier anders over denken. Persoonlijk denk ik dat het beter is als de fabrikant zou stellen, met die amps werkt het systeem goed, met die amps niet.
      Groeten,
      Michel

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

topic gecleaned, onder verwijzing naar de spelregels.

caps-lock-posts gaan er trouwens per definitie uit...

Comment

• Roy
          • Apr 2001
          • 55

"Wij hebben voldoende van die sets in de verhuur gehad om er achter te komen dat we het eigenlijk toch niets vonden."

Wel handig als je daar achter komt nadat je een paar sets hebt aangeschaft. Je doet vooraf toch zeker vergelijkingstests met diverse merken of vergis ik me daarin ??

Grtz, Roy

Comment

• fl@x
            • Oct 2003
            • 194

citaat:Geplaatst door Roy

"Wij hebben voldoende van die sets in de verhuur gehad om er achter te komen dat we het eigenlijk toch niets vonden."

Wel handig als je daar achter komt nadat je een paar sets hebt aangeschaft. Je doet vooraf toch zeker vergelijkingstests met diverse merken of vergis ik me daarin ??

Grtz, Roy

laten we zeggen dat we ooit in een grijs verleden dat spul geïmporteerd hebben. Zitten hele leuke kasten tussen, Prostage monitoren gebruiken we nog wel. Ik vind alleen de Director een systeem dat er tussen uit valt.
            Zo niet, dan toch!!!

Comment

• subfreak
              • Dec 2004
              • 41

de fabrikant is ook vrij wispelturig qua advies van amps.

zo hebben ze Qsc, Kind en Crown eindtrappen geadviseerd. Momenteel adviseren ze powersoft eindtrappen.

Comment

• Michel van de Beek
                • Oct 2000
                • 283

citaat:Geplaatst door subfreak

de fabrikant is ook vrij wispelturig qua advies van amps.

zo hebben ze Qsc, Kind en Crown eindtrappen geadviseerd. Momenteel adviseren ze powersoft eindtrappen.
                De fabrikant of de nederlandse importeur(s)? Verschilt nog wel wat namelijk.
                Groeten,
                Michel

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

wij hebben ook een set gae director staan. 4 bassen en 4 toppen. wordt volledig versterkt door kind...
                  bassen zijn wel oke. de toppen klinken wel goed met de nodige afregeling, maar op hoge volumes ben je het rap beu gehoord. Nuja dat heb ik wel bij meer systemen: eaw 850 is ook leuk, alleen bij hoge volumes vind ik het te druk worden.

mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• gideon
                    • Apr 2001
                    • 108

Iedere systeem heeft gewoon zijn eigen kenmerk.
                    C4 is wat mij betreft ook weer te lief qua klank.
                    Tis gewoon een persoonlijke voorkeur, dus deze discussies hebben erg weinig zin.....

De groeten,
                    de chef himself

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

de nederlandse importeur was tevens importeur van QSC, dus die zla er geen lab's achter hebben geadviseerd...

Comment

• Lightjockey_richie
                        • Sep 2004
                        • 119

Processor werd inderdaad teruggestuurd naar Duitsland om deze dus af te stellen op 3600 en 5000's
                        Ze bekijken hiermee de versterkingsfactor etc.
                        Hiermee maken ze een goeie configuratie voor de set ten opzichte van de versterkers.
                        Setje heeft zich in Rolde goed gedragen.
                        Hing ook nog een Delaystack van GAE, de Pro-stage 15/2 GAE-top
                        We Love Crown With GAE

Comment

• gideon
                          • Apr 2001
                          • 108

Snap even niet waarom daarvoor processor moet worden teruggestuurd?
                          Is toch gewoon een kwestie van instelling opvragen bij GAE?
                          De groeten,
                          de chef himself

Comment

• subfreak
                            • Dec 2004
                            • 41

instellingen geven ze niet vrij, das nieuw bedrijfs beleid. nu ze power soft adviseren, geven ze de specs van welke andere amp dan ook niet vrij, rest je niets anders dan op te sturen... en geld te betalen voor een paar instellingen.

Comment

• lichtpuntje
                              • Sep 2003
                              • 79

Wa'n eikels zeg!!! Dikke business, dat dan weer wel...
                              dus...

Comment

• Michel tenhage
                                • Jul 2002
                                • 41

citaat:Snap even niet waarom daarvoor processor moet worden teruggestuurd?
                                Is toch gewoon een kwestie van instelling opvragen bij GAE?
                                Deze instellingen kunnen niet door de eindgebruiker gewijzigd worden.
                                GAE stemt de processor (DSC-24 / DSC-28) af op de eindversterkers die gebruikt worden.
                                Om het maximale uit het systeem te halen is het van belang om de juiste parameters in de processor op te nemen. Indien er gebruik gemaakt wordt van een andere processor (Omnidrive e.d.) worden de instellingen gewoon vrijgegeven.
                                groeten,

Michel

Comment

Working...