koptelefoon verlengsnoertjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gerjanb
    • Jan 2005
    • 21

koptelefoon verlengsnoertjes

Hoi mede forumleden,

Ik help met het geluid bij een gospelkoor, en dat koor wil binnenkort een cd op gaan nemen.
    Ze hebben daar al de mensen en het apparatuur voor ingehuurd.
    Nou moet alleen iedereen voor een eigen koptelefoon zorgen, nou zijn koptelefoons waarschijnlijk niet het probleem uiteindelijk, maar iedereen heeft er natuurlijk een ander lengte snoer aan zitten. En de 1 heeft een mini jack en de andere een grote jackplug.
    Er komen een paar blokken te liggen waar al die koptelefoons moeten worden ingeprikt.

Weet er iemand een oplossing met snoertjes ofzo of hoe ik aan verleng snoertjes kan komen? het zijn ongeveer 50 mensen.

Ik weet het het is niet echt de ideale manier, makkelijker is een compleet draadloos systeem met koptelefoons, maar ja daar is geen geld voor.

Ik hoor het graag
  • Funkmaster
    • Dec 2004
    • 204

Vraag gewoon een weekje of twee op voorhand de lengte van het snoer en of er een grote of een kleine jack op zit...
    Dan ga je gewoon wat koppelstukjes kopen en laat je alles naar 1 standaard lopen (grote jack lijkt me het best). Dan haal je gewoon een paar verlengkabeltjes voor grote stereo jack.

Eventueel kan je ze ook onderling laten wisselen: korte kabel voor mensen dicht bij block, lange kabel voor mensen ver ervan...

Voor mensen die eventueel nog een koptelefoon moeten kopen kan jij anders inkopen gaan doen. Dan heb je alvast toch al een paar koptelefoons met dezelfde lengte van kabel en jack...
    It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Zeg gewoon dat iedereen een koptelefoon moet hebben met een 'normale' stereo jack aansluiting. Als ze dat niet hebben adviseer je ze om zelf voor een verloop te zorgen. per persoon zijn ze misschien 2 euro kwijt en jou scheelt het een hoop ellende.

Je zou die blokken waar de koptelefoons in gaat prikken 'op hoogte' kunnen brengen. Scheelt een meter kabel per koptelefoon, en de koorleden lopen niet over alle kabels heen.
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

Working...