citaat:Geplaatst door flurk
Een ventilator op de versterker bijzetten kan de prestaties van de verdterker veranderen (in negatieve zin!!).Een beter luchtstroom door de rack te ventileren daarenboven is wel ok.
Een ventilator op de versterker bijzetten kan de prestaties van de verdterker veranderen (in negatieve zin!!).Een beter luchtstroom door de rack te ventileren daarenboven is wel ok.
enne , wegens de warmteontwikkeling mag hij best wat koeler zijn. De tijd van de klasse-A-eindbakken ligt al een tijdje achter ons, al sinds de ontwikkeling van de vermogens-FET.


Comment