Ervaring met de E900 serie van Sennheiser ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

    #1

    Ervaring met de E900 serie van Sennheiser ?

    Ik wil binnenkort een aantal E609 en E604 aankopen, maar zie nu dat de 900 serie, ook de E906 en E904 hebben,voor een klein meerprijsje.

    Is er een merkbaar verschil tussen de E606 en E609 ? Heb tot nu toe alleen maar met de E609 gewerkt.

    Wat is het grote verschil tussen die micro's en heeft er iemand al ervaring met deze ?

    Alvast bedankt,
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

    #2
    Niemand ?
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

    Comment

    • MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

      #3
      met de versies uit de 900 serie die jij noemt heb ik geen ervaring, zijn ook eigenlijk pas net op de markt dus dat gaat moeilijk worden denk ik.

      de 935 en 945 uit dezelfde serie zijn echter een duidelijke verbetering op de versies uit de 800 serie, ik verwacht dus ook dat voor de mic's die jij noemt hetzelfde geld

      kun je ze niet een keertje proberen, op proef krijgen bij de zaak waar je ze gaat kopen??

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        ??

        Comment

        • jans
          • Feb 2003
          • 869

          #5
          We zijn ook voornemens om enkel nieuwe mic's aan te schaffen.
          In ieder geval een mic. voor het versterken van tom's e.d., dus de E604. Er is tegenwoordig ook een E904. Wie kent beide en heeft praktijk ervaring met beide. Is het het prijsverschil waard.

          Het zelfde geldt voor de E614 en de E914.

          Nog niemand praktijk ervaringe?
          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

          Comment

          • Pino
            • Jul 2002
            • 390

            #6
            Ik heb ervaring met de 945 en 908.
            Om nu te zeggen dat de 900 serie echt een verbetering is zou ik niet zo durven zeggen; ze klinken iets anders, passen bij andere stemmen of andere oren. Wat mijn mening hier over is, is dat ze wat meer présence hebben en wat minder wollig klinken tov de 800 reeks; vergelijk het met de sm en de beta reeks van shure

            Pino
            Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

            Comment

            • PowerSound
              • Nov 2001
              • 1892

              #7
              Ik heb op de Prolight met een Sennheiser gast gesproken. De 904 is minder fragiel dan de 604, is uit een ander materiaal gemaakt (ook leek de 904 iets zwaarder dan de 604). Ook heeft de 904 'gouden' connectors en zou hij iets hoger geraken. Heb niet veel meer info over de andere van de serie gevraagd.
              PSL Bvba powered by
              L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
              Yahama LS9-32 / MC7L-48
              Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
              Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

              Comment

              • Tofke78
                • Jan 2005
                • 504

                #8
                Ik werk al een hele tijd met de 945 op zang en ik ben er zeer tevreden van. Nu een goeie ouwe SM58 van Shure is ook niet slecht hoor.

                Groeten


                Kristof

                Comment

                • showband
                  • May 2001
                  • 4516

                  #9
                  Ik mis de 900-versie van de 855. snik.

                  Mijn all time favoriet voor live zang.
                  lekker belangrijk!

                  Comment

                  • Ernesto
                    • Jun 2005
                    • 5

                    #10
                    De E900 series van Sennheiser klingt iets helderder dan de voorgaande series, + meer gain before feedback! bij e945 is dat al +6dB.

                    En bij de e900 serie is ook al gedacht aan wireless bijv ew 908 B die kan je bijv. direct aan je beltpack (SK 300 of SK 500) aansluiten.

                    voor toms etc. zou ik zeker de e908 D gebruiken(klinkt zeer goed, bijna niet meer schroeven aan je kanaal eq)

                    groet, ernesto AUDIO 6

                    Comment

                    Working...