Clipsysteem ala E604 maar voor Beta57 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Clipsysteem ala E604 maar voor Beta57 ?

Beste,

Ik ben het meer en meer beu om met een microstatief door heel de drumkit te moeten lopen om mijn Beta57 op de Snare te plaatsen (gebruik quasi nooit SN bottom). Bestaat er misschien een clipsysteem zoals mijn erg geliefde E604, maar dat toe te passen zou zijn op een Beta57 ?

Bestaat zoiets in de losse verkoop ?

Alvast bedankt !
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic
  • flurk
    • May 2003
    • 409

Je kan de klemmen appart kopen zonder de micro.En daar een gewone micro-klem op plaatsen.Een 57 is wel wat zwaar maar het lukt nog net.

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

Ow, dat die los te koop waren wist ik niet ! Krijg je aller erbij, bv schroefje enzo ?

Ook waar dat die Beta57 echt zwaarder is, zal eens testen met een clip van een 604.
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Orbis
        • Feb 2004
        • 217

shure heeft een erg praktisch klemmetje hiervoor, A56D heet dit; ze hebben ook een systeem A50D, wat meer op het senheisser systeem lijkt maar dit vind ik persoonlijk wel erg onhandig en is niet goed bruikbaar met sm 57 wegens te zwaar en te lang.

Maar dat A56D ding is echt erg handig!
        sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

beste drum/percussie klem voor universeel gebruik bij microfoons:
          http://www.latinpercussion.com/Produ..._mic_claw.html Hiermee plaats je vrijwel elke microfoon bij elke trommel.

helaas ook erg duur. [B)]

onze drummer heeft er zelf een gemaakt uit een reageerbuisklem en een stukje draaiwerk.
          lekker belangrijk!

Comment

• flurk
            • May 2003
            • 409

Ik prefereer nog altijd die sennheiser klemmetjes boven die latin klemmen.Niet elke drummer heeft graag klemmen op zijn duur drumstel, en die plastiekklemmen vergemakkelijken een podiumwissel.Je monteert ze veel sneller.

Comment

• Strat
              • Feb 2005
              • 125

Waar is de tijd van de post-elastieken om de hi-hat standaard? Ha, beetje dom, maar het werkte wel.

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Heeft iemand die beyer clips uit de opus serie weleens op snare gehad en deze ook vergeleken met een 57?
                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• cru
                  • Sep 2003
                  • 106

Beyerdynamic MKV 87: zit rotsvast en beschadigt de frames van de drums niet. Past overal op en je kunt er elk type mic. opplaatsen.

Grtz.

Jan

Comment

• niesten
                    • Aug 2004
                    • 115

citaat:Waar is de tijd van de post-elastieken om de hi-hat standaard? Ha, beetje dom, maar het werkte wel.
                    Daarvoor hebben we tegenwoordig toch gaffa [8D][]
                    Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

Working...