Ervaring met Samson crossover

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Out
    • Feb 2005
    • 1

Ervaring met Samson crossover

Hallo, ik heb reeds verschillende fora doorzocht en vooralsnog geen antwoord gevonden op mijn simpele vraag: wat zijn gebruikerservaringen over de Samson crossovers, in het bijzonder de S-3. Meer info is te vinden op volgende link: http://www.samsontech.com/products/p...=100&brandID=2
    Ik twijfel tussen dit voor mij onbekende merk (dat mij aan de hand van hun site wel deftig materiaal lijkt) lijkt en een DBX 223XL.
    Samson is goedkoper (kan ik vinden voor 190 euro, opgestuurd en BTW incl.), heeft een ingebouwde limiter en meer mogelijk heden dan de duurdere DBX 223XL (vind ik aan 290 euro, ook opgestuurd en BTW incl.). Samson biedt drie jaar garantie aan, ook niet mis.
    Een crossover van Behringer neem ik niet (meer) in overweging, reeds enkelen raadden me het af.
    Wie helpt me verder in m'n queeste naar een betrouwbare 3-weg crossover?
    Ik ben ook wel benieuwd naar de gebruikerservaringen van Samson in het algemeen... Is het een "goed" merk?
  • mark_b
    • Feb 2005
    • 75

Samson in het algemeen is volgens mij een beetje een studio merk. Bijvoorbeeld de Samson Servo versterkers zijn goede amps voor in de studio. Maar ik vind die x-over een beetje een te bekende blauwe kleur hebben. Maar Samson is bij mijn weten en bij mijn ervaring wel oke.
    speaker re-cone-er

Comment

Working...