RCF is inderdaad ook interessant. Ik heb nu alles Peavey Hisys, dit wil ik met en met eruit doen.
Koeling Mackie SRM450
Collapse
X
-
-
Die Mackie set zoals jij hem voorsteld zal zeker harder gaan dan die HK set.
Voordeel van de srm450s is dat ze van kunstof zijn en in de verhuur zeker langer heel blijven.nvtComment
-
citaat:Geplaatst door djldriveinshow
Ziet er niet slecht niet uit, ook ervaring met de bassen?
Groeten,
HansComment
-
citaat:Geplaatst door outvorst
citaat:Geplaatst door djldriveinshow
Ziet er niet slecht niet uit, ook ervaring met de bassen?
Groeten,
Hans
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Een merk dat luistert naar de naam SF Technology. Werd ooit gemaakt in Den Haag, maar bestaat blijkbaar al lang niet meer. De toppen bestaan uit 1x15' met een flinke hoorn. Daaronder staat per kant een 18' laagkast (frontloaded). E.e.a.wordt aangestuurd door processor en een Labgruppen 2000 serie eindtrap. Helaas staan er geen typenummers op de toppen, dus ik zou je niet kunnen vertellen wat er precies in zit. Heb dit spul nog niet eerder gezien maar we zijn er tot op heden wel tevreden over voor de versterking van ons (top40) bandje.
Moet trouwens wel zeggen dat we met onze leverancier aan het praten zijn om keer met RCF actieve toppen te gaan testen.
Groeten,
HansComment
-
Ook ik ben in bezit van SRM450 kasten. En ja ik heb het een keer meegemaakt!!
Speakers vielen uit dmv de termische beveiliging. Het zijn perfecte speakers echt waar, maar ik gebruik ze niet meer voor vloermonitor (volgens mij is dat de enige manier om ze op een normale manier te heet te krijgen). P.s. het was toen ook super heet binnen + 40 graden celcius. Ook mijn termische beveiliging sloeg aan en vroeg om een lekker koud biertje voor het genot en een glas cola voor de dorst.
Gr[CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]Comment
Comment