Peavey PV - crossover

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Peavey PV - crossover

Beste!

Hebben jullie toevallig ervaring met de ingebouwde crossovers van de Peavey PV versterkers?

Ik heb namelijk één PV 1500 en één PV 2600, voorheen zat hier een Behringer CX 2310 op aangesloten totdat ik in de handleiding zag dat er ook ingebouwde crossovers in de versterkers zaten, zogezegt zogedaan, Behringer er tussenuit, de boel gekoppeld et voila! Werkt nu prima! Meteen een stuk minder kabels.

Heb nu op de versterker van de Baskasten (de PV 2600) ingesteld dat deze vanaf 150HZ crossed en de Lowcut ingeschakeld.

Heb het idee dat het nu beter klinkt als van te voren, is dit volgens jullie een slim plan ? of snel de Behringer er weer tussen ([xx(])?

Alvast Bedankt!
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

Als je het beter vindt klinken: waarom niet? maar als je de baskasten lowcut haal je de diepe bas er uit, mag ik vragen waarom je dat wilt?

Comment

• ricardoke
      • Oct 2004
      • 136

Ik zou het ook zo laten, als het beter klinkt en peavy is nog altijd beter dan behringer, of heb ik het mis [:I]

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

citaat:Geplaatst door rolanddeg

Als je het beter vindt klinken: waarom niet? maar als je de baskasten lowcut haal je de diepe bas er uit, mag ik vragen waarom je dat wilt?
        Dat heb ik gedaan omdat ik meer een kick bas wil dan dat alleen alles trilt door de diepebassen.

Comment

Working...