half 19"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bor
    • Jan 2003
    • 50

half 19"

Hallo mensen,

een vraag! Bij een sennheiser IEM300 (G1) zijn rackstrips te krijgen waarbij de zender centraal is gemonteerd.

Ik zou graag een systeem willen waarbijde zender links zit en de antenne in een blind plaat rechts ernaast.

Nu kan ik nergens 19" sustemen vinden waarbij een halve blindplaat verkrijgbaar is. Nu weet ik dat in het verleden de lexicon LPX series ook half waren.

Mijn vraag is als volgt: Wie weet er halve 19" blindpanelen te vinden.

Alvast bedankt!

Groetjes Rob

Rob Kuenen
  • Strat
    • Feb 2005
    • 125

Koop een 1HE bakje, dus alleen onderkant met 1 HE bevestiging. Schroef hierop je Sennheiser bijv. links. Neem een ! HE blindplaat, zaag deze keurig op maat, zodat je een stuk aluminium overhoud met de breedte van je Sennheiser en verder zonder gaten. Zet dit met hoeklijntje vast op het bakje. Bevestig hierin de antennes, stukjes kabel maken tussen Sennheiser en antennes. Beetje hobbien en e.e.a. moet lukken.

Heb zelf net een projektje af waarbij ik twee Sennheisers op twee antennes heb aangesloten dmv splitters. Alles te koop bij de elektronica-boer:

Comment

• Bert
      • Aug 2000
      • 155

Zijn de G1 en G2 niet uitwisselbaar? lijkt me het zelfde kastje, de G2 kun je zowel links als rechts plaatsen, download ff de manual van de ew300g2, daar staat in hoe je met een GA2 montageset dit kunt oplossen. Ik weet niet of die apart te koop is.
      It\'s only Rock \'n\' Roll
      But I like it

Grtz,
      Bert.

Comment

• Bor
        • Jan 2003
        • 50

Nee de G1 en G2 zijn niet uiwisselbaar.
        Er worden andere boringen en maatvoeringen gebruikt, dit had ik al gechecked. Erg slim van Sennheiser.
        Rob Kuenen

Comment

Working...