Nieuwe sub..!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joran hillen
    • Feb 2005
    • 6

Nieuwe sub..!!

Hallo damens en heren!!

ik will graag een nieuwe subwoofer kopen..!!(voor in huis) Ik heb er nu een van raveland
    (speciaficaties zijn : 12 inch" woofer 120 watt rms frequrentieberijk van 23 hz - tube) ik had er een op het oog > Showsub BSW 184-II Subwoofer op de site www.mivoc.com .. 120 watt versterker zit eraan..eventueel later nog een bij aan maken..!! iets krachtiger! wat vinden jullie ervan.??

GRT joran!

Hilluh
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Hoi Joran

Als je een goede sub wil, informeer je dan eerst heel goed waar je op moet letten. Die informatie behaal je liever op een forum dan in een winkel.

Als je op de juiste plaats zoekt, heb je meer kans van slagen. Zo zou je bijvoorbeeld op een hifi-forum kunnen zoeken ipv op een PA-forum [8D].

Een tip die ik in ieder geval wel wil geven: Vergeet die sub die je nu in gedachte hebt.

Enkele Hifi-forum's:

Hifi.nl vertelt je alles over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van high-end audio. De informatiebron voor wie houdt van echte geluidskwaliteit.

Mvg Johan

Comment

• Joran hillen
      • Feb 2005
      • 6

Hey bedankt...ow sorry...:$ kzou effe kijken m8
      Hilluh

Comment

• Joran hillen
        • Feb 2005
        • 6

Maar ik zou eigenlijk ook well een PA-sub willen kopen...ik zat te denken aan Omnitronic BX-2550 ( http://www.mediazero-shop.de/catalog...roducts_id/356 ) met een omnitronic P-1500 amplifier niet duur maar ziet er goed uit!! wat vinden jullie dr van?

Mvg joran
        Hilluh

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

Je weet ze ook wel uit te zoeken

Die specs lijken wel van een andere planeet te komen (daar zou je de fabrikant heen moeten sturen). Dat bedoel ik nou met je zelf informeren: Weten waar je naar moet kijken, zo kun je nog wel even blijven doorgaan mnet zoeken.

In de prijsklasse waar jij naar kijkt zou ik geen PA nemen voor thuis (of uberhaupt). Het is er niet voor bedoeld en kwalitatief gezien wordt het al snel weggeblazen door hifi uit dezelfde prijsklasse.

Mvg Johan

Comment

• rolanddeg
            • Nov 2004
            • 337

allereerst vraag ik me ten zeerste af wat je met 1000 watt sub in een huis wil. het is me met een 100 watt subje van JBL ook al gelukt om de buren wakker te krijgen. Ik weet niet waarvoor je hem wil gebruiken (computer, televisie of homestudio?)
            maar kijk ook is naar Samson Resolv 120A subjes, 120 watt low frequency amp., 10" transducer, 40-180Hz responce. Waarschijnlijk beter dan bovengenoemde merken...

Comment

• Joran hillen
              • Feb 2005
              • 6

Ik heb het niet over 120 wat maximaal.. maar rms en die sub diek daar laten zien heb is 600 watt rms... en ik heb 2 pa-luidsprekers.. van rond de 230 watt rms.. en ik will een krachtige subwoofer rond de prijs van 100 tot 180 euro...en het is voor thuis gebruik.!! er moet aardige druk van af komen..!! voor feestje's enzo en die andere sub die geef ik aan men zus bijv!!
              Hilluh

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

leuk voor thuis, maar geen pro-audio, derhalve.

Comment

Working...