welke tafel is er beter a&h of de soundcraft of zijn er nog meer mogelijkheden voor onder de 900 euro aan de functies van beide tafels heb ik genoeg
a&h pa 12 of soundcraft
Collapse
X
-
hmm... Als je de zoekfunctie eerder heb gebruikt (ik zeg niet dat daar wat staat) en daar wat gelezen heb, en zoiezo al wat meer gelezen heb op dit forum zul je zien dat niemand hier antwoord op zal geven, omdat niemand dat kan. De a&h pa12 staat op de a&h site, maar soundcraft heeft in de loop van alle jaren al tegen de 100 verschillende modellen geintroduceerd... Wees eens uitgebreid in je info, wat wil je ermee? je budget heb je al aangegeven, en waar moet ie beter in zijn... Ieder merk heeft sterke en zwakke punten.De groeten => Micha -
t zijn beide leuke tafels, van een gerenomeerd huis, dus idd specificaties van je wensen zijn handig.Comment
-
Jah, soundcraft spirit is voor dit soort dingen goed te gebruiken, maar ik ken onderhand al veel technici die van spirit afgestapt zijn omdat ze niet zo stevig zijn gebouwd. In dat geval kan je dus beter voor de A&H mixwizard gaan, die met 6 auxen lekker veel mogelijkheden heeft, alleen weer geen subgroepen. Daarnaast nog een nieuwe voor jou, misschien om te overwegen, mackie vlz pro. Ga eens op de website van mackie kijken. Heeft 2 pre fader auxen om monitoren aan te sturen, en 2 post fader (schakelbaar naar 3-4 of 5-6) auxen voor effectren in jou geval. Is mooi 19", en heeft ook nog subgroepen. De mixwizard is heeft weinig nadelen, behalve dat ie geen subgroepen heeft (wat in jou geval waarschijnlijk toch niet echt nodig is) en hij heeft on knopjes ipv mute knopjes (kan je soms van in de war raken als je veel met verschillende tafels werkt). Nadeel van de mackie is dat ie maar 2 pre fader auxen heeft waardoor je ook maximaal maar 2 monitorgroepjes kan maken. Voordeel van de soundcraft is (afhankelijk van welk je kiest) dat er een effect in zit. Daarnaast heeft Yamaha ook nog hele mooie mengtafeltjes met effect erin, de mg serie, die is weer wat steviger dan de spiritjes, maar heb ik verder geen ervaring mee.De groeten => MichaComment

Comment