wat houd dit in?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pjotter99
    • Jan 2005
    • 1

wat houd dit in?

hallo allemaal
    eerste x dat ik hier post, maar Kwil wat weten over Home Cinema sets voordat ik er 1 koop..
    Dus heb ik wat termen onder elkaar gezet en Khoop dat jullie me kunne vertelle wat et inhoud en of het belankrijk is..

wat is:
    progressive scan
    basereflex spreakers
    hxbxd receiver

owja en nou kwam ik er 1 tegen waarbij 2 speakers draadloos et geluid doorkregen.. is dat n aanrader? of gaat dat ten koste van de kwaliteit?

Alvast bedankt!

grtjes Peter
  • rolanddeg
    • Nov 2004
    • 337

--> hifi.nl?

maar wel een paar antwoorden:
    volgens de vandale:

pro·gres·sief (bn.)
    1 [pol.] een hervorming van de maatschappij beogend => vooruitstrevend; <=> conservatief
    2 (van belasting enz.) evenredig stijgend, naarmate het belastbare bedrag of inkomen stijgt
    3 in rechte lijn voortgaand <=> regressief

dus progressive scan = in lineair door de radiofrequenties scannen opzoek naar stations die uitzenden

bassreflex speakers: bass die op een bepaalde manier gevormd wordt in je speakers, hoe dat precies zit weeti k ook niet helemaal 100%

h x b x d receiver

hoogte x breedte x diepte van de ontvanger, lijkt mij. dus gewoon de maten van de radio ontvanger, of wat je ook wil kopen... (receiver = ontvanger)

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Home ciname sets...Dit een forum over professionele geluids en licht equipment.

Jouw vraag valt helaas niet onder de categorie onderwerpen die we hier bespreken.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...