Ik ben van plan binnenkort een nieuwe geluidsset aan te schaffen.
Ik gebruik nu nog mijn DAP Pro Soundmate 1 setje, maar dit is naar 2 jaar trouwe dienst toch behoorlijk te klein geworden voor de voorkomende optredens.
Ik ben nu aan het kijken voor iets nieuws en de EV SX product lijn lijkt me heel geschikt. Verder kom ik ook weinig vergelijkbaren producten tegen op het www die kwa prijs en mogelijkheden/kwaliteit hiermee vergelijkbaar zijn.
Ik gebruik de apparatuur voor verschillende doeleinden:
- als kleine PA voor bands in cafeetjes
- als repetitieset voor bands en orkesten
- als kleine PA voor een muzikale theateract
Ik zat te denken aan een setje van:
- 2 x SXa 360 of 2 x SX300 met een Q66/44
- 2 x SXb 760
- 2 x SXa 100 of SXa 250 als monitors
Als jullie hier nog andere opties hebben (andere merken zijn ook akkoord, mits kwalitatief en prijstechnisch vergelijkbaar) hoor ik het graag.
Ik gebruik nu nog mijn DAP Pro Soundmate 1 setje, maar dit is naar 2 jaar trouwe dienst toch behoorlijk te klein geworden voor de voorkomende optredens.
Ik ben nu aan het kijken voor iets nieuws en de EV SX product lijn lijkt me heel geschikt. Verder kom ik ook weinig vergelijkbaren producten tegen op het www die kwa prijs en mogelijkheden/kwaliteit hiermee vergelijkbaar zijn.
Ik gebruik de apparatuur voor verschillende doeleinden:
- als kleine PA voor bands in cafeetjes
- als repetitieset voor bands en orkesten
- als kleine PA voor een muzikale theateract
Ik zat te denken aan een setje van:
- 2 x SXa 360 of 2 x SX300 met een Q66/44
- 2 x SXb 760
- 2 x SXa 100 of SXa 250 als monitors
Als jullie hier nog andere opties hebben (andere merken zijn ook akkoord, mits kwalitatief en prijstechnisch vergelijkbaar) hoor ik het graag.
Comment