Manual van Peavey PV-8.5C beschikbaar?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moonbase1
    • Nov 2004
    • 21

Manual van Peavey PV-8.5C beschikbaar?

Hallo, weet iemand waar ik een gebruikers-manual van de Peavey PV-8.5C kan downloaden of krijgen. Ik moet deze namelijk in bridge-mode aansluiten voor een café-eigenaar, maar heb nog niet kunnen kijken of er een schema of iets dergelijks op staat (amp zit namelijk nog ingebouwd).

Ik heb al op de website van Peavey gezocht en met google, maar kan niet direct iets daarvan vinden.
    Als iemand weet hoe dit te doen of weet waar ik het manual kan vinden laat dan even wat horen, ik zou er erg mee geholpen zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
  • Guus
    • Oct 2003
    • 104

citaat:Geplaatst door Moonbase1

Hallo, weet iemand waar ik een gebruikers-manual van de Peavey PV-8.5C kan downloaden of krijgen. Ik moet deze namelijk in bridge-mode aansluiten voor een café-eigenaar, maar heb nog niet kunnen kijken of er een schema of iets dergelijks op staat (amp zit namelijk nog ingebouwd).

Ik heb al op de website van Peavey gezocht en met google, maar kan niet direct iets daarvan vinden.
    Als iemand weet hoe dit te doen of weet waar ik het manual kan vinden laat dan even wat horen, ik zou er erg mee geholpen zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Maar moonbase,
    je hebt toch geen handleiding nodig om een amp in bridgemode te zetten?
    Zet de amp af, schroef de amp uit het rack, bekijk dat ding op de achterzijde, zoek naar de switch bridge, zet deze op bridge, sluit de speaker(s) aan tussen de pluspolen van left- en right output, zet rechter volume regelaar dicht, zet de amp aan en regel volume met linker potmeter. Klaar.

de Guus

Comment

• oversound
      • Dec 2003
      • 218

http://www.peavey.com/support/search...st/ip85css.cfm

Hier staat het datasheet.

Peavey heeft op hun website bij het kopje support een functie om naar handleidingen te zoeken.

Gegroet,
      Emiel
      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• Moonbase1
        • Nov 2004
        • 21

@Guus
        Je zal wel gelijk hebben, en waarschijnlijk is het ook heel simpel. Maar het stomme is dat ik daar geen ervaring mee heb, en dan was een manual toch wel makkelijk geweest ipv hier domme vragen te stellen. Kon alleen het manual niet vinden.
        Dan misschien gelijk nog maar een domme vraag: moet ik in bridge-mode zowel op de linker- als rechter-input van de amp signaal aanbieden dmv een Y-kabel? Ik heb ook een Crown XLS-602 en daarbij moet dat wel.

@Oversound
        Deze link had ik ook gevonden, maar dat is de spec-sheet, en volgens mij niet eens van de PV-8.5C (foto ziet er in elk geval anders uit). De spec-sheet beschrijft volgens mij niet hoe de amp in bridge-mode te zetten.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

nee, dat hoeft theoretisch niet, ook bij die crown niet, btw. Althans , anders zou je rare verschijnselen kunnen krijgen, en daarom doet de fabrikant dat liever zelf.

Comment

Working...