FOH vermogen voor buitenfestival

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SM
    • Oct 2004
    • 129

citaat:Geplaatst door jens

Geld om een pa bedrijf in te huren is er niet. Ik kan het doen met de spullen die ik heb en daar kan ik wat bijhuren. Het is idd een punkfestival waar niet te hoge eisen worden gesteld aan het geluid. (als je namelijk "Oud hout" wil tegenkomen moet je naar kraakpanden gaan ) Maar een beetje hard moet het wel gaan. Verder is er ook een technicus bij met genoeg ervaring om er knap geluid uit te kunnen halen. Ondanks dat het niet meteen een eaw set is En zoals ik al zei hoe minder het kost hoe beter.

Verder de set die ik dan voor het festival heb is:

4x eigteen br 118 sub zelfbouw. Op deze set staat een crown versterker van 2x 1100 watt @4 ohm met 4x ad top Mi 15 400 watt aangestuurd door een versterker ook van ad van 2x 800 watt @ 4 ohm. Verder staat er een dbx driverack tussen.

Hierbij moet ik dus nog wat gaan huren wat inmiddels wel duidelijk is.

Wel is het Geschatte bezoekers aantal omlaag gegaan naar 350/400 man

Doe dan maar niet bijhuren: sets mixen is vaak erger dan wat minder hebben. Verschillende kasten tellen niet zomaar bij elkaar op.
    Zorg dat je 4 floors en een fijne drumfill hebt en dat je bekabeling voor elkaar is. Dan heb je vast een leuke avond.

S.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

namedropping zonder onderbouwing wordt verwijderd.

Dus : vertel ff iets meer dan alleen maar een merk eindset en een merk amps.

Comment

Working...