waar is dat? naast de deur?
yamaha p7000
Collapse
X
-
Hee JVS,
zet die fotootjes ook eens hier neer als je wil, ben ik altijd wel benieuwd naar.
Dank, Art
\'t is de kunst om van herrie muziek te maken, of was het nu andersomComment
-
De crest cpx 2600 is geen echte crest maar een peavey!
De "crest" weegt altijd nog 22.3 kilo dat is 10 kg zwaarder dan de yamaha.
ook is de crest op papier veel minder vermogen
Bij 8 ohm 500 tegen 750
bij 4 ohm 750 tegen 1100
Beide bij 1 khz gemeten!
+ is deze nep crest duurder!!
Maar je hebt wel een
peacrestvey
!!!!
JVM sound de NEXO specialistComment
-
Ik had het natuurlijk niet over die buget rommel van crest maar over de echte series (pro/ca).Met name de pro series klinken zeer vet zoniet het vetst op het laag (hier zal jack het zeker mee eens zijn?), op het hoog/midden ben ik van mening dat er versterkers zijn die opener klinken.groeten ArieComment
-
Helemaal waar!!!citaat:Geplaatst door arie
Ik had het natuurlijk niet over die buget rommel van crest maar over de echte series (pro/ca).Met name de pro series klinken zeer vet zoniet het vetst op het laag (hier zal jack het zeker mee eens zijn?), op het hoog/midden ben ik van mening dat er versterkers zijn die opener klinken.groeten ArieJVM sound de NEXO specialistComment
-
he maare die "crest cpx" is dat wel zijn geld waardig.
Je kan veel zeggen van peavey maar vroegah gingen ze zowat nooit stuk.
Ik kom de laatste tijd ook nog al eens wat mensen tegen met de vraag.
Wat zijn nou goede versterkers voor wat minder geld. moet wel beter zijn dan behringer!! Bij deze dus ook de vraag aan jullie[?][?]
Vermogens tussen de 2*300 en 2*1200w
kom nou niet met lab aan
Mogen ook zwaar zijn (kg)
ps. Ik ben trouwens van meening als je een 2*1200w versterker zoekt moet het een goeie zijn!!! maarja toch de vraag.Comment
-
Ik denk dat het appels met peren vergelijken is als je naar de prijzen kijkt.
Ik denk dat ik mooi voor de P5000s ga.
Ik hoef maar maximaal 200 man te kunnen bespelen. (bruiloften en partijen)Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.Comment
-
Waarschijnlijk zal daar ook het verschil zitten .citaat:Geplaatst door jack
De PLX-en zijn altijd nog veel duurder dan de yamaha !
De p5000s is idd voor onder de 600 euri te krijgen
deze is 2 x 500 watt 8 ohm 2 x 700 watt 4 ohm bij 12 kg!
de vergelijkbare plx 3002 is bijna eens zo duur!
Ik heb een 2 de handse PLX 3002 gekocht voor 600 euri [^]
Maar ok, Jack hoe bevalt of hoe gaat de Yamaha het bevallen
waarschijnlijk gaat dat beest het goed doen !!
je laat toch iets weten hé ?
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
citaat:Geplaatst door nightline
Denk ik toch meteen aan de PLX serie van QSC.
Als ik zie wat die kosten, en het plezier wat ik er al van gehad heb, echt toppertjes
[^]
Groeten
Jack
E.e.a. is bedoelt als antwoord op de vraag van Joe
, en niet als vergelijking met de Yamaha.
Maar ik ben wel benieuwd naar de Yamaha, als ik hem thuis kan horen spelen gaat is hard genoeg[
)]
Groeten
JackPowered by AudioMadness....Comment





Comment