yamaha p7000

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jack
    • Apr 2002
    • 1090

    #16
    waar is dat? naast de deur?
    JVM sound de NEXO specialist

    Comment

    • JVS
      • Mar 2004
      • 317

      #17
      Zie mail .... Hebt trouwens ook alvast wat foto's van het binnenwerk van je toekomstige Yamaha in je mailbox staan.... :-)

      Comment

      • Art of Noize
        • Dec 2004
        • 38

        #18
        Hee JVS,
        zet die fotootjes ook eens hier neer als je wil, ben ik altijd wel benieuwd naar.

        Dank, Art
        \'t is de kunst om van herrie muziek te maken, of was het nu andersom

        Comment

        • sntho0
          • Sep 2003
          • 196

          #19
          Arie,

          Dus, je zou liever de crest CPX2600 gebruiken dan de yamaha p5000s?
          Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?
          Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

          Comment

          • jack
            • Apr 2002
            • 1090

            #20
            De crest cpx 2600 is geen echte crest maar een peavey!
            De "crest" weegt altijd nog 22.3 kilo dat is 10 kg zwaarder dan de yamaha.
            ook is de crest op papier veel minder vermogen
            Bij 8 ohm 500 tegen 750
            bij 4 ohm 750 tegen 1100
            Beide bij 1 khz gemeten!
            + is deze nep crest duurder!!

            Maar je hebt wel een peacrestvey!!!!
            JVM sound de NEXO specialist

            Comment

            • arie
              • Feb 2003
              • 550

              #21
              Ik had het natuurlijk niet over die buget rommel van crest maar over de echte series (pro/ca).Met name de pro series klinken zeer vet zoniet het vetst op het laag (hier zal jack het zeker mee eens zijn?), op het hoog/midden ben ik van mening dat er versterkers zijn die opener klinken.groeten Arie

              Comment

              • jack
                • Apr 2002
                • 1090

                #22
                citaat:Geplaatst door arie

                Ik had het natuurlijk niet over die buget rommel van crest maar over de echte series (pro/ca).Met name de pro series klinken zeer vet zoniet het vetst op het laag (hier zal jack het zeker mee eens zijn?), op het hoog/midden ben ik van mening dat er versterkers zijn die opener klinken.groeten Arie
                Helemaal waar!!!
                JVM sound de NEXO specialist

                Comment

                • joe
                  • Jan 2003
                  • 446

                  #23
                  he maare die "crest cpx" is dat wel zijn geld waardig.

                  Je kan veel zeggen van peavey maar vroegah gingen ze zowat nooit stuk.

                  Ik kom de laatste tijd ook nog al eens wat mensen tegen met de vraag.
                  Wat zijn nou goede versterkers voor wat minder geld. moet wel beter zijn dan behringer!! Bij deze dus ook de vraag aan jullie[?][?]

                  Vermogens tussen de 2*300 en 2*1200w

                  kom nou niet met lab aan
                  Mogen ook zwaar zijn (kg)


                  ps. Ik ben trouwens van meening als je een 2*1200w versterker zoekt moet het een goeie zijn!!! maarja toch de vraag.

                  Comment

                  • jans
                    • Feb 2003
                    • 869

                    #24
                    Ja, vroeger hadden we P2200 van Yamaha. Perfecte eindtrappen voor die tijd. Maar ja dat was vroeger wel 2 x 300 W maar dan wel echte.
                    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

                    Comment

                    • nightline
                      • Oct 2002
                      • 1001

                      #25
                      Denk ik toch meteen aan de PLX serie van QSC.

                      Als ik zie wat die kosten, en het plezier wat ik er al van gehad heb, echt toppertjes[^]

                      Groeten

                      Jack
                      Powered by AudioMadness....

                      Comment

                      • sntho0
                        • Sep 2003
                        • 196

                        #26
                        Ik denk dat het appels met peren vergelijken is als je naar de prijzen kijkt.
                        Ik denk dat ik mooi voor de P5000s ga.
                        Ik hoef maar maximaal 200 man te kunnen bespelen. (bruiloften en partijen)
                        Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

                        Comment

                        • jack
                          • Apr 2002
                          • 1090

                          #27
                          De PLX-en zijn altijd nog veel duurder dan de yamaha !
                          De p5000s is idd voor onder de 600 euri te krijgen
                          deze is 2 x 500 watt 8 ohm 2 x 700 watt 4 ohm bij 12 kg!
                          de vergelijkbare plx 3002 is bijna eens zo duur!
                          JVM sound de NEXO specialist

                          Comment

                          • sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

                            #28
                            citaat:Geplaatst door jack

                            De PLX-en zijn altijd nog veel duurder dan de yamaha !
                            De p5000s is idd voor onder de 600 euri te krijgen
                            deze is 2 x 500 watt 8 ohm 2 x 700 watt 4 ohm bij 12 kg!
                            de vergelijkbare plx 3002 is bijna eens zo duur!
                            Waarschijnlijk zal daar ook het verschil zitten .
                            Ik heb een 2 de handse PLX 3002 gekocht voor 600 euri [^]
                            Maar ok, Jack hoe bevalt of hoe gaat de Yamaha het bevallen
                            waarschijnlijk gaat dat beest het goed doen !!
                            je laat toch iets weten hé ?
                            sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                            Comment

                            • dokter dB
                              • Nov 2003
                              • 1535

                              #29
                              iem toevallig in het bezit van een service manual/schema van de lichtere p2500s? of de zwaardere 3500s/5000/7000....
                              knoppen en waarden :)

                              Comment

                              • nightline
                                • Oct 2002
                                • 1001

                                #30
                                citaat:Geplaatst door nightline

                                Denk ik toch meteen aan de PLX serie van QSC.

                                Als ik zie wat die kosten, en het plezier wat ik er al van gehad heb, echt toppertjes[^]

                                Groeten

                                Jack

                                E.e.a. is bedoelt als antwoord op de vraag van Joe , en niet als vergelijking met de Yamaha.

                                Maar ik ben wel benieuwd naar de Yamaha, als ik hem thuis kan horen spelen gaat is hard genoeg[)]

                                Groeten

                                Jack
                                Powered by AudioMadness....

                                Comment

                                Working...