Aangeboden setje, duur ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ricardoke
    • Oct 2004
    • 136

Aangeboden setje, duur ?

ER werd mij een setje aangeboden van 2 wbin baskasten met 18" EV Speakers, en 2 topkasten 12" Beyma Speakers, inclusief versterkers en flightcases. Voor totaal 500 euro. Ik moet het alleen nog horen, dit is niet al te duur of wel ?
  • BvE
    • Oct 2004
    • 385

hee, lijkt mij een goede deal, mits je het natuurlijk wel hebt kunnen beoordelen en goedkeuren. Van het bedrag dat jij noemt kom je niet echt ver als je kijkt naar nieuwe behringer of dap apparatuur. Het spul uit deze deal lijkt mij beter. Maar altijd eerst goed oordelen en afwegen!

Comment

• LuPuS
      • Dec 2002
      • 457

Als dit klopt, er niets aan het materiaal is, dus alles in goede staat verkeerd, en alles goed klinkt, dan doe je een koopje! Maar voor 500 € moet er denk ik iets onder het gras zitten...
      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

het addertje is meestal dat mensen op voorhand niet weten hoe groot zo een setje wel kan uitvallen. Een 18" wbin is nu niet bepaald klein. ook die top kan wel eens groter uitvallen als gedacht....

Moet je ook afvragen of je met het volume dat die set inneemt niks anders kunt meenemen dat mss beter klinkt, harder gaat,...

maarja goed voor dat geld en als het een beetje klinkt, waarom niet.

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

ook aanlopende speakers etc kunnen een adderje vormen. Pas er dus wel mee op, een goeie betrouwbare eindset van 130 dB+ kost meestal wat meer.

Comment

Working...