Dynacord Versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Mijn Inter-M M1500 versterker is de deur uit, dit wil natuurlijk zeggen dat ik dit weekeinde moet gaan gaan winkelen om een versterker

Nu heb ik 900 € ter mijne beschikking.

Cru, leg nog even in mensentaal je bovenstaande posts uit of mail me even op guy@the-djs.be...

Aan iedereen, welke versterker geniet jullie voorkeur? Met de voor en nadelen... Breek aub geen versterkers af die jullie niet kennen. Zelf heb ik een voorkeur voor Inter-M omdat ik al altijd met Inter-M gewerkt heb, en héél tevreden ervan ben. Maar ik heb al al het goeds over dynacord enzo gelezen... Ik raak er niet uit, kunnen jullie mij helpen?

- Inter-M L1800 (817 €)
    - Dynacord S1200 (870 €)
    - Electrovoice Q66 (850 €)
    - Crown xls 602 (599 €)

Let wel, de versterker komt enkel aan basskasten te hangen, en moet regelmatig hele avonden op 2ohm draaien...
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

citaat:Effe off-topic: al eens een LX2200 naast een L2400 gezet op een PWH-sub? Zoja, kun je es laten weten wat jou opvalt.
      Nee, dat nog niet, maar wij werken nu bijna een jaar met LX2200 en die bevallen erg goed...Kan me zelf voorstellen dat een L net wat mooier klinkt...

By the way...Die InterM L versterkers, die kennen we in Holland volgens mij (nog) niet...Ik weet dat er een serie van InterM is, die hier niet verkocht mag worden omdat ie niet CE gekeurd is...Weet alleen zo het type niet meer...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

De L-reeks is nog maar nieuw Olaf, dus die zal zeker wel CE gekeurd zijn.

Ik heb alvast gekozen voor de Electrovoice Q66...

Morgen een foto van de nieuwe versterkerrack!
        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

Working...