SYNCO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kees
    • Mar 2001
    • 46

SYNCO

Wie weet welke luidsprekers er in de SYNCO floortjes zitten en wie heeft er schema's van de controller??? (tegen vergoeding)

Groet Kees
  • potsky
    • Sep 2003
    • 2

Heren heren....
    De Synco floors en controllers zijn een eigen ontwerp van Ampco, heeft dus helemaal niets met Martin of Renkus Heinz te maken, zelfs in de verste verte niet! Het Synco PA is gebaseerd op het RH CE3 systeem, kastontwerp, speakerinhoud en de controller zijn aangepast cq veranderd, zo is het Synco Touring System ontstaan, het enigste wat nog verwijst naar RH zijn de midspeakers.
    Synco is niet te koop, Synco-members kunnen dit wel leasen (DEE Belgie, Puro Portugal, R G Jones Engeland e.a.)
    Om een lang verhaal kort te houden; nabouwen heeft geen zin, dat gaat toch niet lukken. En ********: ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, uit de Donald Duck? Er klopt echt helemaal niets van!

Groeten van een Ampco-er! []

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

citaat:En ********: ik weet niet waar jij je info vandaan haalt,
      ik heb door de jaren heen ook voor oa ampco gewerkt, en heb onlangs al een veeg uit de pan gehad van Rudolf N. maar de allereerste keer in de begin jaren negentig waren die modificaties er nog niet, en een toenmalig bandje van me draaide toen met de RH-SR2 (smart systems) en die heb ik regelmatig uit elkaar gehad. Vandaar mijn foutieve info.

verder : lekker belangrijk, want je kunt ze alleen maar krijgen als je ze huurt, samen met de grote systemen. En los te huur , of zelfs te koop zijn ze niet, onder hetzelfde principoe alsd de vari-lite systemen.

Comment

• B-there
        • Oct 2002
        • 272

Jongens, jongens..
        Mail dan effe naar Ampco zelf.. Dan weten we tenminste wat, hoe en waarom.
        Wat een geneuzel om een paar floors.

Grz

B
        <center>-------------------</center>

Comment

• Mathijs
          Moderator
          • Aug 2002
          • 1353

Dit heet: ouwe koeien uit de sloot halen!

Comment

• seb
            • Sep 2003
            • 1

heb het zelf ook een keer gevraagt en dit was het antwoord....

Beste Seb,

dank voor je interesse.
            Het Synco systeem is een exclusief systeem wat inhoudt dat per land/regio
            slechts een beperkt aantal bedrijven toegang hebben tot deze technologie.
            In NL zijn er twee bedrijven die Synco kunnen en mogen gebruiken
            t.w. Ampco Pro Rent en PAS Audio en in het verleden SAW die slechts Synco
            gebruiker was en geen netwerk partner.

Voorlopig komen er in NL dus geen Synco gebruikers bij
            en blijft het gebruik van de Synco wedges beperkt tot de huidige
            4 clubs ( Melkweg, O 13, Tivoli,Nighttown)die dit materiaal onder strikte condities
            voor een langere tijd huren/leasen.

Ik hoop je hiermee voldoende informatie gegeven te hebben
            Met vriendelijke groet
            Nms Synco Europe

Fred Heuves

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

citaat:En los te huur , of zelfs te koop zijn ze niet, onder hetzelfde principoe alsd de vari-lite systemen
              zei ik toch...

Comment

Working...