Gisteren een optreden met een zanger ( ik noem geen namen ) [8D]
Die kerel had een hele zware stem en vooral geen micro-technic
Nu moet ik hem versterken en ik MOET op het laag 80 HZ alles naar min 15 dB gooien, dus eigelijk het basknopje op mijn mengtafel helemaal naar links
nu had ik nog teveel laag in zijn stem terwijl ik de andere frequenties omhoog moest draaien om toch een beetje klank te hebben op zijn stem
Mijn vraag is : hoe los je dit op als je een zanger hebt die een hele lage stem heeft [?][?]
sis
Die kerel had een hele zware stem en vooral geen micro-technic

Nu moet ik hem versterken en ik MOET op het laag 80 HZ alles naar min 15 dB gooien, dus eigelijk het basknopje op mijn mengtafel helemaal naar links

nu had ik nog teveel laag in zijn stem terwijl ik de andere frequenties omhoog moest draaien om toch een beetje klank te hebben op zijn stem
Mijn vraag is : hoe los je dit op als je een zanger hebt die een hele lage stem heeft [?][?]
sis

Of je het zelf mooi vind is als techneut deel twee. "hoe los je dit op als je een zanger hebt die een hele lage stem heeft?" Is dus door je eerst af te vragen waarom een zaal in ***esnaam iemand huurt met een hele lage stem als ze het niet mooi zouden vinden. Jouw taak is om het uit te verstereken.

Comment